راجرز: لستر نمی‌تواند یک فصل با ابرتیم‌ها رقابت کند


راجرز: لستر نمی‌تواند یک فصل با ابرتیم‌ها رقابت کند

برندن راجرز، سرمربی لستر بعد از شکست 4-0 تیمش مقابل لیورپول گفت بازی مقتدرانه لیورپول در مقابل تیمش نشان داده که ممانعت از قهرمانی این تیم در لیگ برتر بسیار دشوار شده است.

به گزارش "ورزش سه"، برندن راجرز، سرمربی لسترسیتی که تیمش دیشب در خانه خود در مقابل لیورپول با نتیجه 4-0 شکست خورد می‌گوید بازی مقتدرانه و درخشش خارق‌العاده لیورپول در این بازی نشان داده که از این به بعد متوقف کردن قرمزهای آنفیلد خیلی خیلی سخت خواهد بود. راجرز می‌گوید شاگردان یورگن کلوپ که حالا با اختلاف 13 امتیاز با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌شان در صدر جدول قرار دارند حالا از تجربه و کیفیت لازم برای قهرمانی در این لیگ برخوردارند.

راجرز: لستر نمی‌تواند یک فصل با ابرتیم‌ها رقابت کند

برندن راجرز در صحبتهای خود با خبرنگاران بعد از شکست سنگین تیمش مقابل لیورپول گفت:" آنها تیم فوق‌العاده‌ای هستند و اعتماد به نفس‌شان خیلی بالا است. آنها حالا از تجربه و کیفیت کافی برای قهرمانی برخوردار هستند هر چند هنوز تا رسیدن به آن نقطه کارهای زیادی در پیش دارند".

راجرز درباره تیم خود مدعی شد که شکست مقابل لیورپول و شکست در بازی قبلی لستر مقابل منچسترسیتی نشان داده که بازیکنانش هنوز برای اینکه در طول یک فصل بتوانند با باشگاه‌های بزرگ رقابت کنند به اندازه کافی آماده نیستند. راجرز در این باره گفت:" دو بازی قبلی برای ما معیارهای خیلی خوبی بود. ما به خاطر عملکرد خیلی خوب‌مان به رقابت سنگین در صدر جدول لیگ برتر پرتاب شدیم ولی در این دو هفته همه دیدند که رقبای ما در بالاترین نقطه جدول چه کیفیتی دارند".

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در