هفتمین جشنواره عکس خبری لومیکس فراخوان داد


هفتمین جشنواره عکس خبری لومیکس فراخوان داد

تهران-ایرنا- هفتمین جشنواره بین المللی عکس خبری لومیکس آلمان از عکاسان مطبوعاتی جوان دعوت کرد تا عکس‌ها و گزارش‌های چندرسانه‌ای خود را به این جشنواره ارسال کنند.

جشنواره عکس LUMIX از عکاس خبری جوان که به طور جدی به بررسی روندهای سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، زیست محیطی و فناوری متمرکز هستند دعوت کرد تا آثار خود را در قالب عکس و مالتی مدیا برای این رویداد ارسال کنند.

برای برجسته ترین عکس مبلغ ۱۰ هزار یورو دریافت می کند و داستان چندرسانه ای مبلغ ۵۰۰۰ یورو اعطا می کند و جوایز نقدی دیگری نیز اهدا می شود.

بهترین پروژه ها در هر دو بخش (سری عکس/ داستان عکس و داستان نویسی دیجیتال) به صورت ۸۰ مجموعه عکس در بخش نمایشگاهی ارائه می شود.

عکاسان خبری که زیر ۳۵ سال هستند می توانند پروژه های خود را که از ۱ نوامبر ۲۰۱۹ تا ۳۱ ژانویه سال ۲۰۲۰ ثبت کردند حداقل ۱۵ و حداکثر ۳۰ عکس ارائه دهند.

پروژه های ارسالی حداکثر باید مربوط به ۲ سال گذشته باشد و این پروژه ها می توانند توسط یک نفر و یا به صورت گروهی تولید شده باشد.

علاقمندان به حضور در این جشنواره می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار حداکثر تا تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۲۰ (۱۱ بهمن ۹۸) به سایت جشنواره عکس LUMIX مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینجا، یک میلیارد کیلومتر دورتر از زمین، حیات زنده می‌ماند!