مساجد زمینه‌سازی برای حضور مردم در انتخابات را به روزهای پایانی موکول نکنند


 مساجد زمینه‌سازی برای حضور مردم در انتخابات را به روزهای پایانی موکول نکنند

معراجی با بیان‌اینکه مرکز رسیدگی به امور مساجد در انتخابات از هیچ گروه و جریان سیاسی حمایت نخواهد کرد، گفت: وظیفه ائمه‌جماعات ترغیب مردم به شرکت در انتخابات و حرکت در مسیر رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «مهدی معراجی» در گردهمایی ائمه جماعات مساجد به مناسبت ۹ دی روز بصیرت که امشب (سه شنبه، سوم دی ماه) در مسجد روح الله (واقع در تهران، افسریه، خیابان شهید تارخ) برگزار شد با بیان اینکه مرکز رسیدگی به امور مساجد فضای استفاده از نظرات و انتقادات را فراهم کرده است، گفت: ریاست این مرکز نیز هر هفته با جمعی از ائمه جماعات مساجد استان تهران دیدار می کنند.
مدیر مرکز رسیگی به امور مساجد ناحیه شهید محلاتی در ادامه به موضوع انتخابات اشاره کرد و افزود: مساجد تشویق مردم به شرکت گسترده در انتخابات را به روزهای پایانی نیندازند و از همین الان شاخص های انتخاب اصلح را بیان کنند.
وی با بیان اینکه دشمن برای کاهش حضور مردم در انتخابات برنامه ریزی کرده است، اظهار کرد: ائمه جماعات با دعوت از سخنرانان و تحلیل گران برجسته کشور، دلایل شرعی، عقلی و مردمی شرکت در انتخابات را برای مردم تبیین کنند.
معراجی در ادامه با بیان اینکه مرکز رسیدگی به امور مساجد در انتخابات از هیچ گروه و جریان سیاسی حمایت نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: وظیفه ما و ائمه جماعات ترغیب مردم به شرکت در انتخابات و حرکت در مسیر رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد