نمایشگاه سراسری صنایع دستی هرمزگان متفاوت تر از سال های گذشته برگزار می شود


نمایشگاه سراسری صنایع دستی هرمزگان متفاوت تر از سال های گذشته برگزار می شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: نمایشگاه سراسری صنایع دستی متفاوت از سالهای گذشته برگزار می شود.

رضا برومند در گفت و گو با ایسنا، با بیان این مطلب افزود: نمایشگاه سراسری صنایع دستی از هشتم تا سیزدهم دیماه در محل دائمی نمایشگاه های بندرعباس برگزار می شود که امسال چند اتفاق متفاوت در این نمایشگاه رخ می دهد.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه ۱۱۷ غرفه به هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی اختصاص می یابد، تصریح کرد: ۶۰ غرفه در این نمایشگاه به هنرمندان صنایع دستی استانها اختصاص می یابد که برای هر استان دو غرفه در نظر گرفته شده است و بقیه غرفه ها را در صنعتگران، تعاونی ها، بازارچه ها و مراکز تولید صنایع دستی هرمزگان قرار داده ایم.

برومند در خصوص آموزش و خلاقیت در نمایشگاه سراسری صنایع دستی گفت: با همکاری دانشگاه هرمزگان غرفه ای به گنجایش ۱۰۰ نفر را به بحث آموزش و خلاقیت اختصاص داده ایم ضمن اینکه نقش دانشجویان رشته صنایع دستی را در این نمایشگاه پررنگ نشان دهیم.

مدیرکل میراث فرهنگی هرمزگان ادامه داد: همچنین فضایی را در اختیار اتاق بازرگانی استان قرار داده ایم تا از طریق مشاوره صنعتگران بتوانند برای ورود به بازارهای خارجی و شرکت در نمایشگاه های بین المللی از ظرفیت های اتاق بازرگانی استفاده کنند.

برومند با اشاره به اینکه مراکز صنایع دستی نیز علاوه بر فروش محصولات، اجرای زنده صنایع دستی را خواهند داشت، بیان کرد: امیداریم اتفاق خوبی در زمینه صنایع دستی استان رخ بدهد و کمک به توسعه این صنعت و همچنین حفظ عنوان شهر خلاق صنایع دستی باشد.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه سراسری صنایع دستی ۸ تا ۱۳ دیماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه های بندرعباس میزبان علاقمندان به صنایع دستی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی