ساخت فیلم Deadpool 3 رسما تایید شد


ساخت فیلم Deadpool 3 رسما تایید شد

رایان رینولدز به نوعی فرار رسیدن سال نو میلادی را با تایید ساخت فیلم Deadpool 3 (فیلم ددپول 3) تبریک گفت تا اغلب سینمادوستان خوش‌حال شوند! پس از ادغام والت دیزنی و فاکس قرن بیستم امتیاز ساخت فیلم و محتوای سینمایی بر اساس شخصیت‌های X-Man در اختیار مارول قرار گرفت که دد پول دوست‌داشتنی هم... نوشته ساخت فیلم Deadpool 3 رسما تایید شد اولین بار در...

رایان رینولدز به نوعی فرار رسیدن سال نو میلادی را با تایید ساخت فیلم Deadpool 3 (فیلم ددپول 3) تبریک گفت تا اغلب سینمادوستان خوش‌حال شوند!

پس از ادغام والت دیزنی و فاکس قرن بیستم امتیاز ساخت فیلم و محتوای سینمایی بر اساس شخصیت‌های X-Man در اختیار مارول قرار گرفت که دد پول دوست‌داشتنی هم جز این شخصیت‌ها به شمار می‌رود. سوالی که تا امروز وجود داشت، این بود که آیا مارول اجازه ساخت فیلمی با درجه سنی بزرگسالان (R) را پیرامون شخصیت Deadpool خواهد داد؟ که به نظر مدیران استودیو مارول به این موضوع چراغ سبز نشان داده‌اند و رایان رینولدز تایید کرده فیلم Deadpool 3 در حال ساخت است.

ساخت فیلم Deadpool 3 رسما تایید شدساخت فیلم Deadpool 3 رسما تایید شد

او در ویژه برنامه کریسمس «زنده همراه با کلی و رایان» در خصوص ساخت فیلم ددپول 3 گفت:

ما در حال حاضر با تمام توان در استودیو مارول بر روی Deadpool 3 کار می‌کنیم. تیم ما با مارول ادغام شده‌است و این ترکیب دیوانه‌وار در حال کار کردن است.

فیلم ددپول در زمان اکرانش در سال 2016 توانست توجهات بسیاری را به سمت خود جلب کند و به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ با درجه سنی بزرگسالان هم تبدیل شد، هرچند که این رکورد هم‌اکنون در اختیار فیلم Joker است، اما فروش بالای Deadpool و اقبال منتقدین باعث شد خیلی زود شاهد ساخته و اکران شدن Deadpool 2 باشیم که این فیلم هم توانست انتظارات را تا حد زیادی برآورده کند. حالا طرفداران این ابرقهرمان عجیب و دوست‌داشتنی منتظرند تا ببینند بازگشته دوباره قهرمان قرمز پوش دنیای مارول به سینماها چگونه خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص