فرار از تورم با خرید طلا


طلا از 5 نوامبر 2019 به بالاترین قیمت خود رسیده است. گئورگ جورج مدیرعامل شرکت مدیریت رفاهی آر بی سی اعلام کرد: خریداران طلا به دنبال دارایی هایی هستند که در سال جدید، آنها را از تورم ارز، بازار سهام و تمایل جایگزینی واحد معاملات توسط بسیاری کشورها نجات دهد.


7 دی 98

فرار از تورم با خرید طلا

به گزارش سایت طلا و به نقل از خبرگزاری کیتکو، طلا از 5 نوامبر 2019 به بالاترین قیمت خود رسیده است. گئورگ جورج مدیرعامل شرکت مدیریت رفاهی آر بی سی اعلام کرد: "خریداران طلا به دنبال دارایی هایی هستند که در سال جدید، آنها را از تورم ارز، بازار سهام و تمایل جایگزینی واحد معاملات توسط بسیاری کشورها نجات دهد."افزایش دستمزد می تواند نشانه تورم در آمریکا باشد. با این حال انتظار می رود که فدرال رزرو در سال 2020 نرخ بهره را تغییر ندهد." وی افزود: "با اینکه وارد بازه قیمتی جدید برای طلا شده ایم و در سال 2019 نیز شاهد رشد چشمگیری بودیم، هنوز دید من به طلا مثبت است." روز پنجشنبه 26 دسامبر ساعت 8:46 صبح، بهای طلای کامکس با نرخ 7.20 دلار به 1.512 دلار در هر انس رسید.

فرار از تورم با خرید طلا

فیل فلین، تحلیلگر کالا و انرژی شرکت Price Futures Group: احتمال تورم به افزایش قیمت طلا کمک می کند.

طلا دوباره به بالای 1.500 دلار در هر انس بازگشته است و این افزایش را مدیون تورم پیش رو و تقاضای بازار برای جواهرات می باشد. فلین افزود:"افزایش تقاضا بسیار مثبت و خوش بینانه است درحالی که افزایش تورم جای نگرانی دارد. بانک های مرکزی سراسر جهان بسیار منعطفند. طلا در میان چشم انداز افزایش تورم، در حال بالا رفتن است". وی همچنین با استناد به آمار سازندگان جواهرات مانند Tiffany Co به افزایش تقاضا اشاره کرد. این شرکت فروش تقریبی خود در تعطیلات را با افزایشی بین 1 الی 3 درصد همراه دانست، که بیشترین فروش در کشور چین انجام خواهد شد.

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته

چرا قیمت طلا به شدت افزایش خواهد یافت؟ | 5.6 هزار ترکیه از خودروی ملی خود رونمایی کرد + تصاویر | 0.4 هزار آنالیز بازارها در اولین هفته زمستان/ پیش بینی نرخ طلا، ارز و بازار سرمایه با آغاز سال نو | 1.5 هزار بررسی قیمت دلار و نفت در سال آینده | 0.8 هزار چه کسی در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا پیروز می‌شود؟ | 1.5 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس رامسین کبریتی، بازیگر سریال ستایش ! / از تغییر جنسیت تا چهره مردانه !