تعبیر خواب هدیه: 55 تعبیر دیدن کادو دادن و گرفتن در خواب


دیدن خواب هدیه، به طور کلی، نشانه‌ی خوبی است. این خواب نشان‌دهنده‌ی آرامش و خلاصی از مشکلات زندگی است. هم‌چنین، تعبیر خواب هدیه و کادو نشانه‌ای از رفع... نوشته تعبیر خواب هدیه: 55 تعبیر دیدن کادو دادن و گرفتن در خواب اولین بار در مجله کسب و کار بازده پدیدار شد.

دیدن خواب هدیه، به طور کلی، نشانه‌ی خوبی است. این خواب نشان‌دهنده‌ی آرامش و خلاصی از مشکلات زندگی است. هم‌چنین، تعبیر خواب هدیه و کادو نشانه‌ای از رفع کدورت میان دوستان، شرکا، یا اعضای یک خانواده است. دیدن خواب هدیه پیا‌م‌آور دستیابی به خواسته‌ها و آرزوها است. چه در خواب به کسی هدیه بدهید و چه از دیگران هدیه بگیرید، وجود هدیه در خواب پیامدهای مثبتی برای‌تان خواهد داشت. با وجود این، اگر در خواب، چیز بد یا ناخوشایندی را به عنوان هدیه بگیرید یا به کسی بدهید، به این معنی است که شاید از جانب آدم‌های اطراف‌تان دچار آسیب و زیان شوید.

تعبیر خواب هدیه: 55 تعبیر دیدن کادو دادن و گرفتن در خواب

تعبیر خواب هدیه: 55 تعبیر دیدن کادو دادن و گرفتن در خواب

قبول یک هدیه نشان‌دهنده‌ی رسیدن به یک عشق و آغاز یک رابطه‌ی طولانی مدت، و حتی ازدواج است. از سویی دیگر، رد کردن یک هدیه به این معنی است که احتمالا با شما بد رفتاری خواهد شد یا بی‌دلیل از جانب اطرافیان‌تان مورد پرخاشگری قرار خواهید گرفت. از این رو، باید فاصله‌تان را با چنین آدم‌هایی حفظ کنید.

۱. تعبیر خواب دریافت یک هدیه

مشاهده‌ی خواب دریافت یک هدیه نشان‌دهنده‌ی خوش‌شانسی در زندگی است. این خواب به معنی مواجه‌ی غیر منتظره با اتفاقات مثبت و شنیدن اخبار خوب است. هدیه نماد عشق و ثروت است و بر یک زندگی عاشقانه و شاد، و هم‌چنین، یک محیط کار موفق دلالت می‌کند. اگر در خواب سعی می‌کنید هدیه‌ی داخل یک جعبه را حدس بزنید، ولی قادر به انجام این کار نیستید، احتمالا رابطه‌تان با یکی از دوستان صمیمی‌تان به پایان خواهد رسید.

۲. تعبیر خواب دادن کادو

اگر در خواب به دیگران هدیه بدهید، نشان می‌دهد شما دارای شخصیتی مهربان، یاری‌رسان، و سخاوتمند هستید. این خواب بر این حقیقت دلالت دارد که شما انسانی مفید و متواضع هستید و با قصد و نیت خوب به دیگران کمک می‌کنید. دادن یک هدیه‌ی خوب در خواب به دیگران نشان‌دهنده‌ی خصوصیات اخلاقی پسندیده است. دادن یک هدیه‌ی بد در خواب نیز به معنی ریاکاری و عدم اعتماد است؛ این خواب می‌خواهد خصوصیات بدتان را به شما یادآوری کند.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب غرق شدن: ۳۸ تعبیر دیدن غرق شدن در خواب

۳. تعبیر خواب کادو کردن یک کادو

خواب کادو کردن یک هدیه به این معنی است که به زودی به خواسته‌های‌تان خواهید رسید. این خواب نشانه‌ای از آسودگی و ثروت است. این خواب نشان می‌دهد در زندگی اوقات خوشی را تجربه خواهید کرد و به وضعیت مالی خوبی خواهید رسید. این خواب نشان‌دهنده‌ی افزایش درآمد و بهبود کیفیت زندگی است.

۴. تعبیر خواب حسادت به فردی به خاطر دریافت هدیه

اگر در عالم خواب، ببینید به فردی هدیه‌ای داشته شده است ولی به شما چنین هدیه‌ای نداده‌اند، و به همین خاطر به این فرد حسادت کرده‌اید، احتمالا در سایر بخش‌های زندگی‌تان نیز به دیگران حسادت می‌ورزید.

۵. تعبیر خواب اسب به عنوان هدیه

ضرب‌المثلی وجود دارد که می‌گوید، “‌دندان اسب پیشکشی را نمی‌شمارند‌”‌، به این معنی که از فرد کادو دهنده یا خود نباید ایراد بگیرید. ولی موارد بسیاری وجود دارند که ممکن است فرد هدیه دهنده از دادن یک هدیه‌ی خاص هدف ناخوشایند داشته باشد؛ در این صورت، در عالم واقعیت باید بسیار هوشیار باشید و اگر فردی برای شما هدیه‌ای آورده است، کمی به نیت وی شک کنید.

۶. تعبیر خواب تعداد زیادی کادو

مشاهده‌ی خواب تعداد زیاد کادو و هدیه نشان‌دهنده‌ی این حقیقت است که شما دارای توانایی‌ها و استعدادهای کشف نشده‌ی بسیاری هستید. باید تلاش‌شان را بیش‌تر کنید تا از برخی جهات به زندگی‌تان رونق ببخشید.

۷. تعبیر خواب انتظار برای دریافت هدیه

اگر در عالم خواب باور داشته باشید که هدیه‌ای دریافت خواهید کرد، احتمالا در زندگی واقعی‌تان مسئله‌ای را پیش‌بینی خواهید کرد.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب شانه زدن مو: ۲۵ تعبیر دیدن شانه کردن موها در خواب

۸. تعبیر خواب کادوی بد و ناخوشایند

اگر در عالم خواب، کادویی را باز کنید و شاهد هدیه‌ای دردسرساز یا نفرت‌انگیز باشید، احتمالا با مسئله‌ای فریبنده مواجه خواهید شد یا دچار ناامید و فریب می‌شوید. احتمالا در عالم واقعیت، احساس می‌کنید فردی به نیازهای شما بی‌توجه است یا به شما اهمیت نمی‌دهد.

۹. تعبیر خواب دریافت اسلحه به عنوان کادو

مشاهده‌ی خواب دریافت اسلحه به عنوان هدیه می‌تواند هشدارآمیز باشد. احتمالا در عالم واقعیت برای رسیدن به برخی اهداف خاص به هر روش متوسل می‌شوید. شاید هم اکنون در حال بررسی استفاده از ابزاری غیر قانونی یا تقلبی هستید تا رسیدن‌تان را به موفقیت تضمین یا تایید کند. با وجود این، چنین خوابی به شما می‌گوید این مسیر احتمالا به شکست منجر خواهد شد.

۱۰. تعبیر خواب دریافت یک قوچ به عنوان کادو

دریافت یک قوچ، چه مرده و چه زنده، به عنوان هدیه در عالم خواب به این معنی است که احتمالا به زودی فرصتی نصیب‌تان خواهد شد تا با فرد قدرتمند و با نفوذی آشنا شوید؛ این فرد راه‌های ترفیع شغلی یا رسیدن به موفقیت‌های بیش‌تر را برای‌تان هموار خواهد کرد.

۱۱. تعبیر خواب دریافت یک نقاشی به عنوان هدیه

دریافت یک نقاشی به عنوان کادو در عالم خواب به این معنی است که احتمال دارد در آینده به فردی بسیاری مشهور و محترم تبدیل شوید.

۱۲. تعبیر خواب دریافت کفش به عنوان هدیه

مشاهده‌ی خواب دریافت کفش به عنوان هدیه در یک مراسم نظیر عید نوروز یا جشن تولد، نشانه‌ای از این حقیقت است که در آینده‌ی نزدیک ممکن است به فردی خدمت یا لطف کنید.

۱۳. تعبیر خواب دریافت حلقه به عنوان کادو

اگر در خواب ببینید حلقه‌ای را به عنوان هدیه دریافت کرده‌اید، ممکن است به این معنی باشد که تمام سوء تفاهم‌هایی که در رابطه‌ای به وجود آمده‌اند، برطرف خواهند شد، و دوران درگیری و ناراحتی به پایان خواهند رسید. این مسئله باعث می‌شود رابطه‌تان متعادل‌تر و موفق‌تر شود، و آرامش و صلح برای‌تان به ارمغان بیاورد.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب امتحان دادن: ۱۳ تعبیر دیدن آزمون و امتحان در خواب

۱۴. تعبیر خواب دریافت سهام به عنوان هدیه

دریافت سهام به عنوان کادو در عالم خواب هشداردهنده‌ی این مسئله باشد که شاید به زودی یکی از نزدیکان یا افراد خانواده‌تان شما را فریب می‌دهد و به شما خیانت خواهد کرد.

۱۵. تعبیر خواب دریافت یاقوت ارغوانی به عنوان کادو

دریافت یاقوت ارغوانی به عنوان هدیه در عالم خواب، نشان‌دهنده‌ی این حقیقت است که در آینده با فردی ملاقات خواهید کرد که تا آن‌جا که می‌توانید باید از وی دوری کنید. اگر اجازه دهید این آدم به شما نزدیک‌ شود، در زندگی باثبات و آرام‌تان تشویش و آشفتگی ایجاد خواهد کرد.

۱۶. تعبیر خواب دریافت تفنگ ساچمه‌ای به عنوان کادو

دریافت تفنگ ساچمه‌ای به عنوان هدیه یا جایزه در عالم خواب به معنی شکستی قریب‌الوقوع در پروژه‌ای است که در آن تلاش می‌کنید از روش‌های مشکوک و غیر قانونی به پیروزی برسید.

۱۷. تعبیر خواب دریافت تفنگ به عنوان هدیه

مشاهده‌ی خواب دریافت تفنگ به عنوان هدیه نشان‌دهنده‌ی این حقیقت است که تا زمانی که برای رسیدن به اهداف‌تان از روش‌های مجرمانه یا نادرست پیروی کنید، قادر نخواهید بود به هیچ موفقیتی دست یابید.

۱۸. تعبیر خواب دریافت سنگ قیمتی به عنوان کادو

خواب‌هایی که در آن‌ها سنگ‌های قیمتی را به عنوان هدیه یا نشانه‌ی تحسین دریافت می‌کنید، ماهیتی منفی دارند؛ این قبیل خواب‌ها نشان‌دهنده‌ی اختلالی ناگهانی در برنامه‌ها و طرح‌های‌تان هستند.

۱۹. تعبیر خواب دریافت کیک به عنوان هدیه

دریافت یک کیک خاص به عنوان هدیه‌ی روز تولد، عروسی، یا سالگرد در عالم خواب، نشانه‌ای فرخنده از پیشرفت‌هایی ناگهانی و مثبت در زندگی است. این اتفاق هیجان‌آور می‌تواند به خانواده‌تان مربوط باشد؛ از جمله ازدواج یکی از عزیزان‌تان یا بچه‌دار شدن آن‌ها، یا ممکن است به فعالیت شغلی‌تان، نظیر ترفیع درجه یا افزایش درآمد ربط داشته باشد.

۲۰. تعبیر خواب دریافت وسیله‌ی شیشه‌ای به عنوان کادو

دریافت شیشه یا هر وسیله‌ی دیگری از جنس شیشه به عنوان هدیه در عالم خواب نشان‌دهنده‌ی یک دستاورد بزرگ و قابل توجه است. ممکن است به دلیل یک عمل خیرخواهانه و قابل ستایش یا داشتن مهارت‌های قابل تحسین در بین مردم و جامعه به جایگاهی محترم و قابل اعتماد دست یابید.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب کشتن: ۴۶ تعبیر دیدن کشتن و قتل و آدمکشی در خواب

۲۱. تعبیر خواب دریافت هدیه‌ی تولد

دریافت هدیه‌ی تولد در عالم خواب معمولا به عنوان یک نماد مثبت تعبیر می‌شود. این خواب معمولا پیا‌م‌آور شانس و خوشبختی، و هم‌چنین، نشان‌دهنده‌ی رسیدن به موفقیت در پروژه‌ها و فعالیت‌های جاری‌تان است.

۲۲. تعبیر خواب دادن کادو تولد

دادن هدیه‌ی تولد به دیگران در عالم خواب معمولا معنی و تعبیر خوبی به همراه ندارد. بلکه، این خواب نشان‌دهنده‌ی عدم احترام فرد مقابل (فردی که به وی هدیه می‌دهید) به شما است؛ چنان‌چه فرد مقابل را در خواب نمی‌شناسید، به این معنی است که به طور کلی با بی‌احترامی و گستاخی مواجه خواهید شد.

۲۳. تعبیر خواب عدم دریافت کادو مورد انتظارتان

اگر در خواب، هدیه‌ای را که انتظارش را می‌کشید، دریافت نمی‌کنید، احتمالا به این معنی است که معمولا به سادگی تسلیم می‌شوید یا به وعده‌هایی که به دیگران داده‌اید عمل نمی‌کنید.

۲۴. تعبیر خواب دریافت هدیه از طرف یکی از آشنایان

دریافت هدیه از طریق یکی از دوستان یا اعضای خانواده در عالم خواب ممکن است نشان‌دهنده‌ی این حقیقت باشد که این فرد به زودی برای‌تان دردسرساز خواهد شد.

۲۵. تعبیر خواب دریافت هدیه از طرف یک غریبه

دریافت یک هدیه از طرف یک غریبه در عالم خواب – خواه وی به طور کلی برای‌تان غریبه باشد، خواه در عالم خواب قادر نباشید وی را شناسایی کنید – هشداردهنده‌ی این حقیقت است که در عالم واقعیت، به زودی ممکن است هدف اقدامات یک فرد خبیث و قدرتمند قرار بگیرید.

۲۶. تعبیر خواب انتخاب کادو

انتخاب هدیه در عالم خواب ممکن است نشان‌دهنده‌ی وضعیت نابسامان مالی کنونی یا عدم برنامه‌ریزی مالی مناسب در عالم واقعیت باشد.

۲۷. تعبیر خواب ساختن یک هدیه

آفریدن و ساختن یک اثر هنری برای هدیه دادن آن به یک فرد دیگر در عالم خواب نشان‌دهنده‌ی کنترل و تسلط‌تان بر وضعیت مالی‌تان در حال یا گذشته است. توانایی‌تان برای مدیریت مسئولیت‌های مالی و رفع نیازها و خواسته‌های فیزیکی بی‌نظیر است، و دوستان و افراد خانواده برای مشورت و دریافت نصیحت از شما درباره‌ی مسایل مالی یا سرمایه‌گذاری نزد شما می‌آیند. توجه دقیق‌ بر حساب‌ها و کیف پول‌تان باعث شده است بتوانید در آرامش زندگی کنید و خیال‌تان از رفع نیازهای روزمره‌تان راحت باشد.

۲۸. تعبیر خواب ناتوانی در انتخاب یا تقدیم یک کادو

اگر در عالم خواب، تلاش می‌کنید هدیه‌ای را به یک فرد تقدیم کنید، ولی در این کار ناتوان هستید – چه به دلیل آن‌که نمی‌توانید هدیه‌ای درخور و شایسته‌ی وی انتخاب کنید، و چه به آن دلیل که به وی دسترسی ندارید تا هدیه‌تان را تقدیم‌اش کنید – نشان‌دهنده‌ی این حقیقت است که در آینده‌ی نزدیک از لحاظ مالی دچار مشکل خواهید شد.

۲۹. تعبیر خواب هدیه‌ی باز نشده

مشاهده‌ی یک هدیه‌ی باز نشده و دست نخورده – خواه به دلیل تردید در صحت و سلامت هدیه یا خواه به دلیل مشغله‌ی کاری زیاد – در عالم خواب، احتمالا نشان‌دهنده‌ی این حقیقت است که در آینده‌ی نزدیک گرفتار یک بازی یا جریان عاشقانه خواهید شد؛ ممکن است وارد برخی کارها و داستان‌ها شوید، یا به شخصی نزدیک شوید که تمایل ندارید دیگران از وجود وی آگاه شوند.

۳۰. تعبیر خواب دریافت کتاب به عنوان کادو

دریافت کتاب به عنوان کادو در عالم خواب معمولا نشان‌دهنده‌ی توانایی عجیب و غیر طبیعی شما در بیان جملات حکیمانه یا پیش‌بینی اتفاقات در عالم واقعیت است. این بینش و استعداد حکیمانه به صورت طبیعی در شما وجود دارد، ولی هنوز به طور کامل از وجود چنین استعدادی در خود آگاه نیستید.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب دویدن: ۲۰ تعبیر دیدن دویدن و گریختن در خواب

۳۱. تعبیر خواب آووکادو به عنوان هدیه

دریافت آووکادو به عنوان هدیه در عالم خواب نشان‌دهنده‌ی یک رابطه‌ی استاد و شاگردی است. ممکن است به زودی مسئول راهنمایی یکی از همکاران کم تجربه‌ یا ارائه مشورت به یک کارآموز یا شاگرد شوید.

۳۲. تعبیر خواب دریافت کیف پول به عنوان هدیه

دریافت کیف پول از طرف یک دوست یا یکی از اعضای خانواده به عنوان هدیه در عالم خواب ممکن است در عالم واقعیت نشان‌دهنده‌ی وجود تعدادی دروغگو و فریبکار در اطراف‌تان باشد. چنین هدیه‌ی زیبا و ارزشمندی ممکن است جهت انحراف ذهن شما از یک حقیقت تلخ باشد؛ احتمالا این افراد از حفظ رابطه‌شان با شما فواید ناعادلانه‌ای به دست می‌آورند.

۳۳. تعبیر خواب دادن گوشواره به عنوان هدیه

دادن گوشواره به عنوان هدیه در عالم خواب، مثلا دادن یک جفت گوشواره مزین به مجموعه‌ای از مرواریدهای نفیس به مادر خوانده یا مادر همسر به عنوان هدیه‌ی تولد، و خوشحالی زاید‌الوصف وی از دریافت چنین هدیه‌ای می‌تواند نشان‌دهنده‌ی یک ناامیدی و شکست قریب‌الوقوع باشد.

۳۴. تعبیر خواب دریافت یک کتاب مقدس و مذهبی به عنوان هدیه

دریافت یک کتاب مقدس و مذهبی به عنوان هدیه در عالم خواب نشانه‌ای غیر منتظره از رسیدن به آگاهی از هدف اصلی و حقیقی‌تان از ورود به این جهان است. احتمالا به یک تجربه‌ی بصری خواهید رسید یا به طور تصادفی وارد مسیری خواهید شد که شما را عمیقا به آن‌چه واقعا هستید و ذاتی حقیقی‌تان رهنمود می‌سازد.

۳۵. تعبیر خواب دریافت روغن به عنوان کادو

دریافت روغن به عنوان هدیه در عالم خواب ممکن است نشان‌دهنده‌ی برخوردهای اجتماعی خوشایند یا مثبت در آینده‌ای نزدیک باشد. مثلا ممکن است با دوستان و اعضای خانواده‌تان به تفریح بروید، و در این مسیر به خاطراتی شیرین و آرامش دست یابید. این تفریح می‌تواند یک بیرون رفتن ساده مانند غذا خوردن در رستوران یا خرید از فروشگاه‌ها باشد، یا شامل مناسبت‌هایی از قبیل مهمانی‌های بزرگ یا مسافرت شود.

۳۶. تعبیر خواب دریافت آب‌نبات به عنوان کادو

دریافت آب‌نبات به عنوان هدیه در عالم خواب معمولا نشان‌دهنده‌ی این حقیقت است که فردی در عالم واقعیت نسبت به شما رفتاری ریاکارانه دارد.

۳۷. تعبیر خواب دریافت یک دمپایی از طرف یک دوست فقیر به عنوان هدیه

تصویر نمادین دمپایی در خواب نشان‌دهنده‌ی پایان قریب‌الوقوع و سریع یک دوستی یا رابطه‌ای عاشقانه است. با وجود این، اگر در عالم خواب ببینید این دمپایی از طرف یکی از دوستان‌تان به عنوان هدیه برای شما گرفته شده است، به این معنی است که شما در حال حاضر با فرد دیگری که برای تضعیف دوستی و رابطه‌تان تلاش می‌کند یا نقش مهمی در زوال این رابطه دارد نیز درگیر هستید.

۳۸. تعبیر خواب لباس آشپزی به عنوان هدیه

لباس آشپزی مانند پیشبند یا کلاه، نماد اعتماد به نفس است. دریافت لباس آشپزی به عنوان هدیه در عالم خواب ممکن است به معنی آمادگی شما برای پشت سر گذاشتن چالش‌ها یا آغاز یک ماجرای جدید است. فرصتی به صورت بالقوه در اختیارتان است که می‌تواند باعث شکوفا شدن مهارت‌ها و توانایی‌های‌تان شود.

۳۹. تعبیر خواب دریافت یک جغد به عنوان هدیه

مشاهده‌ی خواب دریافت یک جغد به عنوان هدیه دارای معانی منفی و ناخوشایندی است. اگر شخص محبوب‌تان در عالم خواب جغدی را برای شما به هدیه آورده است، احتمالا اعتمادتان را نسبت به وی از دست خواهید داد و به قصد و نیت وی از این رابطه پی خواهید برد.

۴۰. تعبیر خواب دریافت فنجان‌های چای به عنوان کادو تولد

دریافت هدیه در عالم خواب نشان‌دهنده‌ی افزایش بینش و گسترش چشم‌اندازتان به دنیای اجتماعی اطراف‌تان است که به رشد شخصیتی و حرفه‌ای‌تان منجر خواهد شد. بنابراین، هدیه در عالم خواب به خودی خود نشان‌دهنده‌ی آگاهی یا باوری است که ممکن است در عالم واقعیت فاقد آن باشید. دریافت فنجان چای به عنوان کادو نشان‌دهنده‌ی نیاز شما به تقویت ایمان و معنویت است.

۴۱. تعبیر خواب هدیه‌ای از طرف نامزد سابق

دریافت هدیه از طرف فردی آشنا در عالم خواب می‌تواند به معنی بروز برخی مسائل آزاردهنده‌ی در عالم واقعیت باشد. در این مورد، نامزد سابق‌تان ممکن است به دلیل حسادت ورزیدن به آدم‌هایی که جدیدا به شما وارد رابطه شده‌اند، به آزار و اذیت شما بپردازد. البته، احتمال دارد دلتنگ‌تان شده باشد و برای آن‌که مجبورتان کند یک فرصت دیگر به وی بدهید، شما را تحت فشار قرار ‌دهد.

۴۲. تعبیر خواب دریافت نمک و گل رز به عنوان هدیه

دریافت نمک و گل رز به عنوان هدیه در عالم خواب نشان‌دهنده‌ی نقطه‌ی عطفی در رابطه‌تان با یک فرد است. به ویژه، نمک نماد عدم پذیرش و اختلاف نظر است؛ به علاوه، دریافت گل رز می‌تواند به معنی فقدان صمیمت و انگیزه‌های مشکوک باشد.

۴۳. تعبیر خواب دریافت یک خفاش به عنوان کادو

خفاش در عالم خواب نماد اختلاف و درگیری، بریده شدن پیوندها، یا پایان یک رابطه با فردی نزدیک و صمیمی است.

۴۴. تعبیر خواب دریافت رز صورتی به عنوان هدیه

رز صورتی نمادی از یک ماجرای عاشقانه و رمانتیک جدید است. دریافت رز صورتی به عنوان کادو در عالم خواب نشان‌دهنده‌ی این حقیقت است که در آینده‌ی نزدیک با فرد جدیدی آشنا می‌شوید که عشق و علاقه‌تان را بر می‌انگیزد.

۴۵. تعبیر خواب کادو فروشی

کادو فروشی معمولا نماد چیزهای با ارزشی است که ارزش‌شان بر اساس پول سنجیده نمی‌شوند. مشاهده‌ی یک کادو فروشی در عالم خواب ممکن است به تلاش‌های‌تان برای جلب نظر مثبت دیگران اشاره داشته باشد. این خواب نشان‌دهنده‌ی این حقیقت است که شما تلاش می‌کنید خودتان را به شخص محبوب‌تان ثابت کنید. این خواب معمولا به رفتار و نگرش شما اشاره می‌کند.

۴۶. تعبیر خواب هدیه‌ای داخل یک جعبه

هدیه‌ای داخل یک جعبه به این معنی است که وقت آن فرا رسیده که جنبه‌های جدید و مثبتی از خودتان را کشف کنید. این خواب به شما می‌گوید، جعبه را باز کنید (محدودیت‌های‌تان را از بین ببرید) تا هدیه‌ی (موهبت‌های) داخل آن را بیابید. فردی که در عالم خواب این جعبه را به شما می‌دهد، راهنمای شما است. همیشه به نصیحت‌هایی که این فرد در عالم خواب و بیداری به شما می‌دهد، گوش بسپارید.

۴۷. تعبیر خواب دریافت دستبند یا بازوبند به عنوان کادو

دریافت دستبند یا بازوبندی که از طرف دوست یا فرد محبوب‌تان به عنوان هدیه دریافت کرده‌اید و به دور بازوی‌تان بسته‌اید، نشان‌دهنده‌ی این است که به زودی یک مراسم ازدواج یا یک گردهمایی شاد در پیش دارید.

۴۸. تعبیر خواب دریافت گلدان به عنوان هدیه

دریافت گلدان به عنوان هدیه در عالم خواب به معنی دستیابی به خواسته‌های قلبی‌تان است. برای رسیدن به این خواسته‌ها باید هرگونه توصیه یا انتقادی را به آغوش باز بپذیرید.

۴۹. تعبیر خواب دریافت عطر به عنوان کادو

عطر برای زنان جوان به معنی وقوع اتفاقاتی هیجان‌انگیز و نشاط‌آور است. دریافت عطر به عنوان هدیه از جانب مرد مورد علاقه در عالم خواب، پیام‌آور تجربه‌هایی شگفت‌انگیز است که لذت‌هایی خطرناک به همراه دارند.

۵۰. تعبیر خواب دریافت فیل به عنوان هدیه

دریافت فیل به عنوان کادو در عالم خواب نشان‌دهنده‌ی دستیابی قریب‌الوقوع به فراوانی و ثروت است.

۵۱. تعبیر خواب هدیه‌ی سال نو

هدیه‌ی سال نو در عالم خواب نشان‌دهنده‌ی فصل شادی و دورهمی، هدایای معنوی، شگفتی و سورپرایز، حسن نیت، خیرخواهی، و سودآوری است.

۵۲. تعبیر خواب گرفتن هدیه از دیگران

گرفتن کادو نشانه‌ای نمادین از کنترل درونی است. این خواب نشان می‌دهد به جلب دوباره‌ی اطمینان دیگران نیاز دارید.

۵۳. تعبیر خواب دریافت سنگ خون به عنوان هدیه

مشاهده‌ی سنگ خون در عالم خواب نشان‌دهنده‌ی بروز بدشانسی در روابط دوستانه یا عاشقانه‌تان است. دریافت یک سنگ خون از جانب مرد مورد علاقه‌تان در عالم خواب نشانه‌ای از دوری و بیگانگی از یک دوست، ولی نزدیک شدن به یک دوست ارزشمندتر در عالم واقعی است.

۵۴. تعبیر خواب دریافت یک هدیه‌ی نامناسب

دریافت یک هدیه‌ی نامناسب در عالم خواب می‌تواند نشان‌دهنده‌ی نیات پلید یک فرد در مورد شما باشد؛ به خصوص اگر این کادو نامناسب در یک جعبه یا کاغذ کادوی بسیار زیبا و فریبنده باشد، باید در عالم واقعیت بسیار هوشیار باشید و چنین افرادی را در زندگی‌تان شناسایی کنید.

۵۵. تعبیر خواب دریافت یک جعبه‌ی خالی به عنوان هدیه

دریافت یک جعبه‌ی خالی به عنوان هدیه در عالم خواب می‌تواند بازتابی از احساسات‌تان نسبت به دیگران و عدم بروز عواطف و هیجان‌های‌تان به آن‌ها باشد.

ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده – امیر رضا مصطفایی

منبع:dreammean

تعبیر خواب هدیه: ۵۵ تعبیر دیدن کادو دادن و گرفتن در خواب

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی