2عضو مخالف خطیر از هیات مدیره استقلال استعفا دادند


2عضو مخالف خطیر از هیات مدیره استقلال استعفا دادند

میرشاد ماجدی و منزوی بعد از ماموریت وزیر به علی خطیر برای مذاکره با استراماچونی، تصمیم گرفتند از سمت خود در این باشگاه استعفا دهند. آن‌ها استعفای خود را به اسماعیل خلیل زاده رئیس هیات مدیره و سرپرست باشگاه ارائه کرد. فتحی همچنان صندلی خود را حفظ کرده و از استعفای او خبری به گوش نمی‌رسد.

بعد از نامشخص بودن همکاری فتح الله زاده با هیات مدیره استقلال، حالا خبر می رسد دو عضو دیگر و شاخص از هیات مدیره استقلال استعفا داده است.

به گزارش تابناک ورزشی، میرشاد ماجدی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال که در فصل گذشته تنش و اختلافات زیادی با علی خطیر داشت، در تصمیمی تازه از سمت خود استعفا کرد. کامران منزوی نیز که از سال گذشته به ترکیب هیات مدیره اضافه شده بود، استعفای خود را اعلام کرد. ماجدی اکنون رییس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال است. امیرحسین فتحی همچنان صندلی خود را حفظ کرده و از استعفای او خبری به گوش نمی رسد.

2عضو مخالف خطیر از هیات مدیره استقلال استعفا دادند

میرشاد ماجدی بعد از ماموریت وزیر به علی خطیر برای مذاکره با استراماچونی، تصمیم گرفت از سمت خود در این باشگاه استعفا دهد. وی استعفای خود را به اسماعیل خلیل زاده رئیس هیات مدیره و سرپرست این باشگاه ارائه کرد.

پیش از این علی فتح‌الله‌زاده به دلیل توهین‌های هواداران استقلال از سمت خود استعفا کرده بود که با مخالفت خلیل‌زاده وی فعالیت خود را مجدداً آغاز کرد. به جز ماجدی، اسماعیل خلیل‌زاده، امیرحسین فتحی، کامران منزوی و علی فتح‌الله‌زاده دیگر اعضای هیات مدیره استقلال هستند که در بین آن‌ها شایعه جدایی منزوی و فتحی نیز به گوش می‌رسد. همچنین گفته می شود که بزودی تغییرات جدی و اساسی در هیات مدیره باشگاه استقلال رخ خواهد داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری