فعالیت46 رابط فهما در گیلان/کارگاه آموزشی رابطین فهما برگزار می شود


فعالیت46 رابط فهما در گیلان/کارگاه آموزشی رابطین فهما برگزار می شود

حجت الاسلام رضوانی نژاد با اشاره به فعالیت 46 رابط فهما در گیلان از برگزاری کارگاه آموزشی رابطین فهمای استان عصر امروز(7 دی) در رشت خبر داد.

حجت الاسلام«محمدعلی رضوانی نژاد» با اشاره به رویداد ملی فهما در کانون‌های مساجد جهت انتخاب پایتخت مساجد کشور به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: ثبت اعضا، فعالیت‌ها و به‌روزرسانی اطلاعات کانون‌های مساجد در سامانه بچه‌های مسجد از وظایف رابطین فهما(فرهنگ و هنر مساجد گیلان) است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با بیان اینکه ۲۰ مدیر ارشد کانون نیز علاوه بر رابطین در به‌روزرسانی فعالیت کانون‌ها تلاش می‌کنند افزود: هریک از رابطان با توجه به تقسیم‌بندی انجام شده، ۲۵کانون همجوار را تحت پوشش دارند.

وی با بیان اینکه اعتبار ویژه‌ای برای کانون‌های استان پایتخت فهما در نظر گرفته می‌شود اعلام کرد: علاوه بر انتخاب پایتخت فهما، از ۱۸ استان نیز بر اساس فعالیت‌هایی که انجام داده‌اند به‌صورت خاص تقدیر می‌شود.

حجت الاسلام رضوانی‌نژاد از برگزاری کارگاه آموزشی رابطین فهمای گیلان در مجتمع ولایت رشت خبر داد و گفت: این کارگاه آموزشی به‌منظور هماهنگی بین کانون‌های فرهنگی و هنری استان با حضور رابطین و مدیران کانون‌های ارشد عصر امروز(شنبه، ۷ دی) برگزار می‌شود.

وی اظهارداشت: در این کارگاه آموزشی مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ضمن اطلاع از آخرین وضعیت کانون‌های مساجد گیلان در سامانه بچه‌های مسجد و ارائه گزارش عملکرد، با نحوه هم‌افزایی با کانون‌های تحت پوشش آشنا می‌شوند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با تاکید بر توانمندسازی کانون‌های مساجد استان از اعطای احکام رابطین فما در جلسه امروز خبر داد.

پایان پیام/84

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک