خاطره بازی مهدی یغمایی و علیرضا قرایی منش در تالار وحدت تهران


مهدی یغمایی و علیرضا قرایی منش 2 خواننده و نوازنده شناخته شده کشورمان جمعه شب ششم دی تازه ترین کنسرت خود را در تالار وحدت تهران برگزار کردند. نوشته خاطره بازی مهدی یغمایی و علیرضا قرایی منش در تالار وحدت تهران اولین بار در موسیقی ایرانیان. پدیدار شد.

خاطره بازی مهدی یغمایی و علیرضا قرایی منش در تالار وحدت تهرانخاطره بازی مهدی یغمایی و علیرضا قرایی منش در تالار وحدت تهرانمهدی یغمایی و علیرضا قرایی منش ۲ خواننده و نوازنده شناخته شده کشورمان جمعه شب ششم دی تازه ترین کنسرت خود را در تالار وحدت تهران برگزار کردند.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، مهدی یغمایی و علیرضا قرایی منش ۲ خواننده و نوازنده شناخته شده کشورمان جمعه شب ششم دی تازه ترین کنسرت خود را در تالار وحدت تهران برگزار کردند. مهدی یغمایی (خواننده) و علیرضا قرایی منش (نوازنده پیانو و خواننده) اعضای گروه ژوان را تشکیل می دهند.

این کنسرت با پخش یک کلیپ خاطره انگیز از موزیک ویدئوهای قدیمی تا جدید این گروه پخش شد و با قطع شدن آن صدای پیانو به گوش رسید. علیرضا قرایی منش همراه با پیانو از زیر استیج تالار وحدت به بالا آمد که این نوع طراحی به نوعی آغازگر کنسرت بود.

قطعه‌ «زمان» نخستین قطعه‌ای بود که در این کنسرت اجرا شد و در ادامه قطعات «امید دارم»، «شب»، «بهت قول میدم»، «ستاره جون»، «منو درک کن»، «دختر بهار»، «سایه»، «عشق»، «چقدر سرده»، «بگو حرفاتو»، «نیستی ببینی»، «یه حالی دارم این روزا»، «به فکرم باش»، «دریا» و «حس می‌کنم تورو» از جمله قطعاتی بودند که اجرا شدند.

امیرعباس گلاب، فردین ناجی، ایلیا منفرد، مونا پرویزی (شاعر)، محبوبه عزیزی (مجری)، مهدیه عرب (ترانه سرا) سارا امیری (بازیگر)، پویا پورنیک (نوازنده تار)، سحرناز افتاده (بازیگر)، پیام اینانلویی (بازیگر) و بابک صحرایی (ترانه سرا) مهمانان حاضر در این کنسرت بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر