ایران خودرویی ها کوتاه آمدند +جدول


ایران خودرویی ها کوتاه آمدند +جدول

پول نیوز - محصولات ایران خودرو عموما در مدار ارزانی حرکت می‌کنند و تا حدودی از قیمت‌های هفته گذشته کوتاه آمده‌اند.

ایران خودرویی ها کوتاه آمدند +جدول

به گزارش پول نیوز، محصولات ایران خودرو عموما با کاهش قیمت در بازار امروز ظاهر شده‌اند و تنها پژو ۴۰۵ و پارس با کمی افزایش قیمت به استقبال مشتریانشان آمده‌اند. امروز سمند LX در مقایسه با روز‌های پایانی هفته پیش حدود ۵۰۰ هزار تومان ارزان شده و به ۸۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است. سمند EF۷ هم کاهش قیمت ۷۰۰ هزار تومانی را پشت سر گذاشته و امروز در بازار با نرخ ۹۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

پژو ۴۰۵ GLX امروز در حد ۲۰۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده است. فعالان بازار امروز این خودرو را با نرخ ۷۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌کنند. در طرف مقابل پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز تغییری نسبت به روز قبل ندارد و همچنان ۹۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود. پژو ۴۰۵ SLX در بازار امروز افزایش قیمت ۲۰۰ هزار تومانی را پشت سر گذاشته و روی ۹۳ میلیون تومان ایستاده است. پژو پارس شرایط مشابهی دارد و امروز ۵۰۰ هزار تومان گران شده است. در حال حاضر قیمت روز پژو پارس در بازار خودرو حدود ۱۰۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

پژو ۲۰۶ امروز در مدار ارزانی حرکت می‌کند. این اتفاق باعث شده پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در بازار امروز حدود ۳۰۰ هزار تومان کاهش پیدا کرده و به ۹۳ میلیون تومان رسیده است. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ پا را فراتر گذاشته و امروز حدود یک میلیون تومان ارزش خود را از دست داده است. قیمت روز پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در حال حاضر ۱۱۴ میلیون تومان است. پژو ۲۰۶ صندوق‌دار شرایط مشابهی را پشت سر گذاشته و با کاهش قیمت یک میلیون تومانی به ۱۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

دنا معمولی تیپ ۲ امروز مثل هفته پیش در بازار حدود ۱۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. دنا پلاس تیپ ۱ شرایط مشابهی را پشت سر گذاشته و همچنان در بازار با نرخ ۱۴۹ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. امروز دنا پلاس توربو هم روی نرخ ۱۷۸ میلیون تومان متوقف شده است.
ایران خودرویی ها کوتاه آمدند +جدول

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا