لوگوی طلایی لباس لیورپول؛ آخرین سود کلان نیوبالانس


لوگوی طلایی لباس لیورپول؛ آخرین سود کلان نیوبالانس

نیوبالانس، برند لباس فعلی لیورپول با وجود اینکه از پایان فصل جاری جای خود را به نایک خواهد داد از اینکه لیورپول قرار است با لباس این برند و لوگوی قهرمانی جام باشگاه‌های جهان بازی کند خوشحال است.

به گزارش "ورزش سه"، نیوبالانس، برند فعلی لباس تیم لیورپول با اینکه بعد از کش و قوس فراوان، در رقابت با نایک برای بدست آوردن حق تولید لباس سال آینده باشگاه شکست خورد، با اینحال از اینکه در چند ماه باقی مانده از قراردادش لیورپول قرار است با لباس این برند و با لوگوی قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان بازی کرده و در مقابل دوربین‌ها قرار بگیرد خوشحال است و این را تبلیغ عالی‌ای برای برند خود می‌داند.

نیوبالانس از فصل 2015-2016 تا این لحظه برند تولیدکننده لباس باشگاه لیورپول بوده ولی در پایان فصل جاری، لیورپول دیگر با لباس این برند بازی نخواهد کرد بلکه پیراهن‌های تولیدی کمپانی نایک را خواهد پوشید.

لوگوی طلایی لباس لیورپول؛ آخرین سود کلان نیوبالانس

اما دو لباس اخیر لیورپول، در دو فصل گذشته، پرفروش‌ترین لباسهای تولیدی تاریخ کمپانی نیوبالانس بوده. دو سالی که لیورپول با هدایت کلوپ دو بار پیاپی به فینال چمپیونزلیگ رسید و تا آخرین لحظه یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی در لیگ برتر بود. به همین خاطر بود که این برند تلاش زیادی داشت تا قراردادش با لیورپول را از دست ندهد و حتی این باشگاه را به دادگاه عالی کشاند تا نایک را شکست دهد.

لوگوی طلایی لباس لیورپول؛ آخرین سود کلان نیوبالانس

نیوبالانس که مقرش در شهر بوستون آمریکا قرار دارد با وجود شکست خوردن مقابل نایک در این نبرد، از اتفاقی که قرار است در ماه‌های آینده برای لباسش در باشگاه لیورپول بیفتد خوشحال است. لیورپول اخیرا موفق شد در جام باشگاه‌های جهان به قهرمانی برسد و بعد از این قهرمانی یک لوگوی طلایی‌رنگ مخصوص به این باشگاه تعلق گرفته که می‌تواند روی لباس خود بچسباند. لیورپول البته بر اساس اعلام سازمان لیگ برتر در بازی بعدی خود مقابل ولوز این لوگو را برای همین یک بازی در لیگ برتر استفاده خواهد کرد ولی قرمزها می‌توانند در چمپیونزلیگ هم از آن استفاده کنند.

ولی خوشحالی نیوبالانس از این است که علاوه بر تاثیر تبلیغاتی این لوگو بر پیراهن لیورپول، این برند می‌تواند لباسهای جدید خود را با این لوگوی مخصوص طلایی تولید کرده و در بازار به فروش برساند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق