دوربین گلکسی S11 پلاس در تصویر جدیدی به نمایش گذاشته شد


رسانه کلیک – به تازگی تصویر جدیدی از گلکسی S11 پلاس در اختیار رسانه ها قرار گرفته که دوربین آن را به نمایش می گذارد. این گوشی هوشمند به دوربین اصلی چهارگانه مجهز می شود. در هفته های گذشته شاهد انتشار رندرهای زیادی از پرچمداران آینده سامسونگ در فضای مجازی بودیم (هر آنچه درباره سامسونگ […] نوشته دوربین گلکسی S11 پلاس در تصویر جدیدی به نمایش گذاشته...

رسانه کلیک – به تازگی تصویر جدیدی از گلکسی S11 پلاس در اختیار رسانه ها قرار گرفته که دوربین آن را به نمایش می گذارد. این گوشی هوشمند به دوربین اصلی چهارگانه مجهز می شود.

در هفته های گذشته شاهد انتشار رندرهای زیادی از پرچمداران آینده سامسونگ در فضای مجازی بودیم (هر آنچه درباره سامسونگ گلکسی S11 می دانیم). در حالی که این رندرها به حضور یک المان چهارگوش روی پنل پشتی این گوشی هوشمند اشاره کرده بودند، نحوه قرارگیری سنسورها درون این ماژول چندان دقیق نبود (اختلاف ابعاد نمایشگر گوشی های سری گلکسی S11 مشخص شد). به تازگی افشاگر معروف، OnLeaks تصویری از این گوشی گلکسی اس 11 پلاس سامسونگ منتشر کرده که نحوه چیدمان سنسورها را نشان می دهد.

همانطور که در تصویر می توان مشاهده کرد، دوربین گلکسی S11 پلاس دارای 4 سنسور است. سه سنسور این دوربین در سمت چپ قرار گرفته و سنسور چهارم به همراه فلاش LED در سمت راست به چشم می خورد. هفته گذشته افشاگر دیگری به نام IceUniverse خبر از سنسور 108 مگاپیکسلی این دستگاه داد. این سنسور از فناوری Bayer 9-1 بهره می برد.

دوربین گلکسی S11 پلاس در تصویر جدیدی به نمایش گذاشته شد

دوربین گلکسی S11 پلاس در تصویر جدیدی به نمایش گذاشته شد

بر اساس این تصویر می توان نحوه چیدمان سنسورها را نیز متوجه شد. بالاترین سنسور در سمت چپ، سنسور اولترا واید است. سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی در زیر سنسور اولترا واید قرار گرفته و سومین سنسور به صورت پریسکوپی است. این سنسور قابلیت زوم اپتیکال 5 برابری را در اختیار کاربران قرار می دهد. سنسور چهارم که در بالای فلاش LED قرار گرفته از نوع ToF است.

در گذشته به رونمایی از گوشی های سری گلکسی S11 در تاریخ 18 فوریه اشاره شده بود؛ با این حال جدیدترین شایعه خبر از معرفی این محصولات در تاریخ 11 فوریه می دهد (گلکسی اس 11 سامسونگ در تاریخ 22 بهمن معرفی می شود؟). گلکسی S11e، گلکسی S11 و گلکسی اس 11 پلاس این محصولات را تشکیل می دهند.

Source: gsmarena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان