مهسا افسانه: اهداف زیادی در کاراته دارم


مهسا افسانه: اهداف زیادی در کاراته دارم

تهران- ایرنا- کاتاروی مطرح کاراته ایران با بیان اینکه مقابل نامهربانی‌ها ایستاده و مصدومیت سنگینی را پشت سرگذاشته است، گفت: هدف‌های زیادی در کاراته دارم و می‌خواهم به آن برسم.

«مهسا افسانه» دختر پرافتخار کاراته ایران در بخش کاتا (اجرای فرم) که روز گذشته (جمعه) به‌عنوان بهترین کاتاروی هفته سوم سوپر لیگ کاراته زنان کشور انتخاب شد در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: تیم آرتانا برای نخستین مرتبه در سوپر لیگ حضور یافته و با ترکیبی از نفرات جوان و با انگیره به مصاف حریفان قدرتمند رفته است.

مهسا افسانه: اهداف زیادی در کاراته دارم

وی افزود: در بخش کومیته (مبارزه) ملی‌پوش نداریم و تمام بازیکنان تیم را نفرات باانگیزه و جوان تشکیل می‌دهند. آنها در هیچ بخشی رزومه آسیایی و جهانی ندارند و می‌خواهند توان خود را به کاراته ایران ثابت کنند.

این کاتاروی باتجربه ایران ادامه داد: این تیم با تلاش خواهرم (مینا افسانه) تشکیل شد و هدف این است تا بازیکنانی که در کاراته ایران دیده نشده یا به آنان کم لطفی شده است، خودشان را ثابت کنند.

افسانه گفت: تیم یکدلی هستیم و به مرور زمان شرایط بهتر شد و اکنون در رتبه سوم قرار داریم. امید زیادی دارم تا در پایان فصل روی یکی از سکوها قرار بگیریم.

وی ادامه داد: روز گذشته تیم آرتانا برابر حریف مطرحی چون پیام ارتباطات عملکرد بسیار خوبی داشت و با نفراتی که در دور برگشت به ترکیب اضافه کردیم، امید زیادی به سکونشینی داریم.

افسانه در ادامه به شرایط بخش کاتای تیم آرتانا اشاره کرد و گفت: در این بخش من و «پریسا رحمانی» در انفرادی حضور داریم و کاتای تیمی ما را در دور رفت نفرات جوانی چون «نرگس نجفی»، «ماریا سلیمی» و «زهرا آغاسی» تشکیل می‌دادند. در این بین زهرا آغاسی تجربه‌ای نداشت و تنها کاتای پایه را اجرا می‌کرد که با تلاش‌های خواهرم و در فاصله‌ای اندک تا آغاز مسابقات، آماده شد.

مهسا افسانه: اهداف زیادی در کاراته دارم

وی افزود: تاکنون با توجه به مدت زمان اندکی که کنار هم بوده‌اند، در کاتای تیمی هم نتایج خوبی گرفتیم. برای دیدار روز گذشته برابر پیام ارتباطات که حساسیت زیادی داشت یکی از اعضای کاتای تیمی آسیب دید و تصمیم گرفتیم با ترکیب من، رحمانی و آغاسی به میدان برویم که خوشبختانه نتیجه خوبی رقم خورد. در انفرادی نیز تاکنون من از هفت بازی به هفت برد و رحمانی به ۶ برد رسیدیم.

افسانه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه عاملی موجب شد پس از آسیب دیدگی سنگین و نامهربانی‌هایی که در گذشته با او شد دوباره به دنیای قهرمانی بازگردد؟ پاسخ داد: در آن زمان حق‌خوری‌های زیادی شد و برایم مشکل ایجاد کردند و همزمان آسیب دیدم. همه فکر می‌کردند که تمام شده‌ام، ولی هیچگاه خودم این مساله را قبول نداشتم و با تلاش زیاد دوباره بازگشتم.

وی با بیان اینکه اهداف زیادی دارد، گفت: به توان خودم اعتماد داشتم و حالا حالاها مسابقه خواهم داد. باید در بخش کاتا سرمایه‌گذاری کنیم و تلاش شود تا ضعف کاتا از بین رفته و موفقیت به نسل‌های آینده برسد.

کاتاروی پرافتخار ایران ادامه داد: امیدوارم با حمایت‌های فدراسیون، کاتای ایران به جایگاه اصلی خود در سطح آسیا و جهان برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس