انتشار تریلر متفاوت 'سونیک' در ژاپن/بچه سونیک رونمایی شد


انتشار تریلر متفاوت 'سونیک' در ژاپن/بچه سونیک رونمایی شد
به‌تازگی تریلر بین المللی فیلم "سونیک خارپشت" منتشر شده که در آن شاهد رونمایی از نسخه بچگی سونیک هستیم.

آبان ماه امسال بود که شرکت پارامونت پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم "سونیک خارپشت" را منتشر کرد که در این تریلر شاهد رونمایی از طراحی جدید شخصیت سونیک بودیم که طراحی جدید این شخصیت با استقبال مثبت طرفداران نیز مواجه شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر دیگری از این فیلم لایو اکشن/انیمیشن منتشر شده است. این تریلر در واقع تریلر بین المللی فیلم Sonic برای تبلیغ آن در بازار ژاپن است که در طول این تریلر شاهد رونمایی از نسخه بچگی شخصیت سونیک هستیم که ظاهری بامزه و جذابی دارد. بااین حال، زبان تریلر متاسفانه ژاپنی است و بیشتر تصاویر آن را در تریلر دوم فیلم "سونیک خارپشت" نیز مشاهده کرده بودیم، اما تصاویر به خوبی ظاهر این نسخه از سونیک را نشان می‌دهد.

به گزارش زومیت، علاوه‌بر تریلر، پارامونت پوستر جدیدی از فیلم "سونیک خارپشت" را نیز منتشر کرده که در این پوستر شاهد حضور بچه سونیک هستیم و شما در ادامه می‌توانید این پوستر بامزه را نیز مشاهده کنید:

انتشار تریلر متفاوت 'سونیک' در ژاپن/بچه سونیک رونمایی شد

فیلم "سونیک خارپشت" برای اکران‌ در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ (۲۵ بهمن ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. جیمز مارسدن، بن شوارتز، جیم کری، تیکا سامپتر، آدام پالی، دبس هاوارد، نیال مک‌دوناف و ناتاشا روتول، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Sonic حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...