دستگیری قاتل فراری در بوشهر


دستگیری قاتل فراری در بوشهر

حوادث رکنا: متهم به قتل در دشتستان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش رکنا،فرمانده انتظامی دشتستان استان بوشهر گفت: فردی که اتهام قتل جوان ۳۲ ساله دشتستانی فراری بود در هنگام خروج از این استان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ فرهاد آراوند روز شنبه افزود: در پی اعلام فوت مشکوک جوانی ۳۲ ساله در بیمارستان شهید گنجی برازجان کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان با حضور در بیمارستان و بررسی گزارش‌های پزشکی به قتل متوفی مشکوک و با هماهنگی مقام قضایی جسد برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی انتقال یافت.

وی بیان کرد: با اعلام نظر پزشکی قانونی و مشخص شدن فوت بر اثرخونریزی مغزی و اصابت جسم سخت به سر متوفی کارآگاهان پلیس آگاهی تلاش را برای شناسائی و دستگیری قاتل آغاز کردند.

آراوند ادامه داد: با تحقیقات میدانی گسترده و تجزیه و تحلیل اطلاعات پرونده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان، قاتل شناسائی شد.

وی گفت: با مشخص شدن هویت قاتل ماموران پلیس آگاهی در عملیات غافلگیرانه این فرد را در یکی از محورهای خروجی استان بوشهر دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: متهم در بازجوئی ها و تحقیقات پلیس به ارتکاب به این جنایت اعتراف کرد و اظهار داشت: به دلیل اختلافات قبلی با ضربات سنگ به سر مقتول وی را به قتل رسانده‌است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا