دلیل عجیب ملکه الیزابت برای عدم ملاقات با همسرش در بیمارستان!


ملکه انگلیس برای این که نرفتن به ملاقات همسرش، شاهزاده فیلیپ در بیمارستان را توجیه کند دلایل عجیبی را ارائه داد.

به گزارش سایت طلا ، دوک ادینبورگ (شاهزاده فیلیپ) به مدت چهار شب در بیمارستان بستری بود که سرانجام با تشخیص پزشک معالجش، مجاز به گذراندن کریسمس با خانواده‌اش شد.

خانواده فیلیپ ۹۸ ساله همسر ملکه الیزابت به دیدار او در بیمارستان نرفتند که این موضوع دستمایه طنز و انتقاد مردم شد. با اوج گرفتن انتقادات مبنی بر چرایی عدم ملاقات ملکه از همسرش، او را مجبور به شفاف سازی در این خصوص کرد.

ملکه الیزابت دلیل نرفتن به بیمارستان را یک قانون و پروتکل دیرینه در خانواده سلطنتی عنوان کرد و گفت: خانواده سلطنتی، چنین ملاقات‌هایی را مختل کننده می‌داند چرا که باعث ایجاد استرس ناخواسته برای بیماران تحت معالجه می‌شود. به طور کلی خانواده سلطنتی در بیمارستان به ملاقات یکدیگر نمی‌روند.

دلیل عجیب ملکه الیزابت برای عدم ملاقات با همسرش در بیمارستان!

او گفت نمی‌خواهد حضورش در بیمارستان فشار روانی برای سایر بیماران و خانواده‌هایشان ایجاد کند. از طرفی فیلیپ از هر نوع سر و صدای بیخودی بیزار است و از ملکه خواسته که در کنار خانواده بماند.

این توضیح چندان قانع کننده نبود چرا که خانواده سلطنتی پیش از این هم در بیمارستان به ملاقات اعضای خانواده خود در بیمارستان رفته بودند. در واقع ملکه با توضیحی که ارائه داده درصدد توجیه عدم ملاقات همسرش بوده است.

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته

واکنش همتی به منتقدان بودجه ۹۹/ سیاست‌های جدید ضد تورمی بانک مرکزی اعلام شد | 0.5 هزار پیش فروش 4 محصول ایران خودرو با کد کاربری | 1.6 هزار قیمت روز خودروهای داخلی و وارداتی ۷ دی/ ایران خودرویی‌ها کوتاه آمدند | 1.0 هزار هفته طلایی برای طلا | 1.8 هزار قیمت این فلز زودتر از طلا به 2000 دلار می رسد | 0.7 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟