تیم تنیس روی میز اقایان بانک کشاورزی مقام اول را در شبکه بانکی کشور کسب کرد


تیم تنیس روی میز اقایان بانک کشاورزی مقام اول را در شبکه بانکی کشور کسب کرد

تیم تنیس روی میز اقایان بانک کشاورزی مقام اول را در شبکه بانکی کشور کسب کرد به گزارش پایگاه خبری صبح اقتصاد، تیم تنیس روی میز اقایان بانک کشاورزی در هفدهمین دوره المپیاد ورزشی شبکه بانکی کشور موفق به کسب  مقام اول  شد. به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، در این مسابقات تیم آقایان بانک کشاورزی در رشته تنیس روی میز در جایگاه اول، در رشته دو و میدانی...

تیم تنیس روی میز اقایان بانک کشاورزی مقام اول را در شبکه بانکی کشور کسب کرد

به گزارش پایگاه خبری صبح اقتصاد، تیم تنیس روی میز اقایان بانک کشاورزی در هفدهمین دوره المپیاد ورزشی شبکه بانکی کشور موفق به کسب مقام اول شد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، در این مسابقات تیم آقایان بانک کشاورزی در رشته تنیس روی میز در جایگاه اول، در رشته دو و میدانی در جایگاه دوم، در رشته شنا در جایگاه دوم و در رشته بدمینتون در جایگاه سوم قرار گرفت .

بر اساس این گزارش، مهران اوجانی، سیاوش سلطانی، علیرضا پور رضا و رضا ناصری اعضای تیم تنیس روی میز بانک کشاورزی و محمدرضا بابا خانیان، جواد نژاد جمالی، علیرضا نصیری و محمد اسکندری اعضای تیم دو و میدانی آقایان بانک کشاورزی را تشکیل می دادند.

این گزارش می افزاید: در این دسته از رقابت ها، افشین حسن نصیریان، احسان فلاحی و محمدعلی فتحی کناری اعضای تیم شنای بانک کشاورزی و محمود شریفی مقدم، سیاوش یحیوی و مجید کاظمی اعضای تیم بدمینتون آقایان بانک کشاورزی بودند.

شایان ذکر است هفدهمین دوره المپیاد ورزشی آقایان شبکه بانکی کشور از ۲۳ تا ۲۹ آذر ماه به میزبانی بانک مسکن در بابلسر برگزار شد و بیش از ۴۰۰ نفر از کارکنان ورزشکار بانک های دولتی کشور در ۸ رشته ورزشی به رقابت پرداختند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر