اگر ریل‌گذاری مجلس محکم و دقیق باشد قطار اجرا هم درست حرکت می‌کند


اگر ریل‌گذاری مجلس محکم و دقیق باشد قطار اجرا هم درست حرکت می‌کند

استاندار سابق سمنان گفت: اگر ریل‌گذاری مجلس، محکم، دقیق و حساب شده باشد قطار اجرا هم بر آن، حرکت درستی خواهد داشت.

به گزارش افکارنیوز،

محمدرضا خباز استاندار سابق سمنان درباره تاثیرگذاری مجلس کارآمد بر وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم، اظهار کرد: یک جمله ماندگار از حضرت امام(ره) است که می‌فرمایند «مجلس در راس امور است؛ مجلسی که می‌تواند ریل‌گذاری کند و کشور را در مسیر رستگاری حرکت دهد اگر به وظایف خود عمل نکند و نمایندگان به فکر منافع شخصی خود باشند، طبیعتاً این فساد به بدنه دستگاه‌های دیگر دولتی و قوای دیگر هم سرایت می‌کند».

اخبار سیاسی- او ادامه داد: بنابراین مجلس می‌تواند اصلاح امور کشور را بر عهده گیرد؛ اگر ریل‌گذاری مجلس، محکم، دقیق و حساب شده باشد قطار اجرا هم بر آن، حرکت درستی خواهد داشت و کشور به مقصود خواهد رسید.

استاندار سابق سمنان تصریح کرد: لازم است آحاد نمایندگان مجلس ضدفساد باشند و همچنین باید خودشان دست‌پاک‌ترین و چشم‌پاک‌ترین افراد باشند.

خباز افزود: به نظر بنده، دستگاه‌های وزارتی و اجرایی و سپس مردم باید به این مسئله دقت کنند که نمایندگان به فکر منافع ملی کشور باشند. اگر نمایندگان مجلس، خارج شدن یک نماینده دیگر از مسیر درست را مشاهده کردند، باید تذکر دهند و بعد، آن را به دستگاه‌های نظارتی معرفی کنند.

استاندار سابق سمنان در پایان گفت: زیرا اگر یک نفر هم ضد فساد نباشد روی خود مجلس اثر می‌گذارد و مجلس آینده باید تمام تلاش هود را در ضدفساد بودن به کار برد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقلال 2 درصدر جدول بدست آورد، یک صدر جدول را از دست داد / فرمول قهرمانی در اختیار پرس...