ظهور نسل جدیدی از انسان‌ها با سفر به فضا


به گفته یک اخترشناس بریتانیایی نسل جدیدی از انسان‌ها با شروع سفر‌های فضایی نمود و بروز خواهد یافت که نامیرا هستند.

ظهور نسل جدیدی از انسان‌ها با سفر به فضابه گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، نسل جدیدی از انسان‌های با سفر‌های فضایی نمود خواهد یافت این امر گفته مارتین ویس یک اخترشناس بریتانیایی است. این اخترشناس اظهاراتی مطرح کرده که در صورت صحت و سقم آن‌ها ممکن است زندگی انسان‌هایی که روی کره زمین زندگی می‌کردند و قصد عزیمت به فضا را دارند دگرگون کند.

مارتین مدعی است در زمانی نه چندان دور انسان ها به فضا سفر کرده و برای تطابق دادن خود با فضا و سیارات آن در خود تغییراتی ایجاد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: آدامسی که راز زن عصر حجر را برملا کرد

ساکنین زمین به دلیل مسائل اخلاقی و احتیاطی قادر به انجام این کار نیستند. اما آن‌ها می‌توانند با کمک فناوری‌های سایبرنتیک و مهندسی ژنتیک این تغییرات را در بدن خود به وجود آوردند و با این شیوه می‌توانند خود را با زندگی در سیاره های بیگانه وفق دهند.

اما تا این جای مطلب شاید این سوال را از خود پرسیده باشید که این تغییر ژنتیکی چه فایده‌ای دارد که در ادامه این مطلب به بیان فواید اعجاب انگیز آن خواهیم پرداخت.

ویس مدعی است انسان توانایی تبدیل شدن به موجود هوشمند کاملا ماشینی را دارد و حتی می‌تواند در محیط‌های بدون گرانش و اتمسفر زندگی کند.

انسان‌های تغییر ژنتیک یافته در فضا هیچ گاه به زمین باز نخواهند گشت. آن‌ها نه تنها بر روزی زمین بلکه در مریخ هم زندگی نخواهد کرد چرا که این مکان‌ها برای آن‌ها جذابیتی ندارند بلکه به اعماق فضا خواهند رفت و قدرت‌های بارو نکردنی کسب خواهد کرد.

ویس حتی ادعا کرده سفر‌های فضایی آینده ممکن است به سکونت دائم انسان‌ها بینجامد و آن‌ها را به افرادی نامیرا در کهکشان راه شیری تبدیل کند که عمری بسیار طولانی دارند.

با وجود تمام نکات شکفیت انگیز این ماجرا ویس عقیده دارد بهتر است به جای ترک زمین در مریخ به حل مشکلات تغییر اقلیمی زمین بپردازیم چرا که در منظومه شمسی هیچ سیاره‌ای بهتر از زمین برای سکونت انسان‌ها وجود ندارد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!