بوشهر میزبان دوره آموزشی مربی محور ویژه انتخابات منطقه جنوب کشور


بوشهر میزبان دوره آموزشی مربی محور ویژه انتخابات منطقه جنوب کشور

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر از برگزاری دوره آموزشی مربی محور ویژه انتخابات منطقه جنوب کشور به میزبانی بوشهر خبر داد.

مجید خورشیدی صبح امروز در نشست ستاد انتخابات استان بوشهر اظهار کرد: این دوره آموزشی دو روزه در روزهای ۲۹ و ۳۰ دی‌ماه در بوشهر برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در این دوره آموزشی عوامل انتخابات از استان های هرمزگان، فارس، کهکیلویه و بویراحمد، خوزستان و بوشهر حضور دارند و طی دو روز آموزش‌های مربوط به انتخابات را فرا می‌گیرند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه دوره آموزشی مذکور با نظارت دبیرخانه ستاد انتخابات کشور برگزار می‌شود، تصریح کرد: دوره آموزشی مربی محور ویژه انتخابات در ۴ منطقه کشور برنامه‌ریزی شده است و بوشهر میزبان منطقه جنوب کشور خواهد بود.

خورشیدی افزود: در این دوره نمایندگان فرمانداری‌ها از جمله معاونین سیاسی، مسئولان دفاتر انتخابات و مسئولان آموزشی فرمانداری های استانهای ذکر شده حضور دارند.

وی با تاکید بر پوشش رسانه‌ای مطلوب این دوره آموزشی گفت: کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان نیز تدارکات لازم برای میزبانی مدعوین این رویداد را انجام دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اظهار داشت: هماهنگی و تدابیر لازم برای حضور بخشداران مستقل استان بوشهر هم در این دوره آموزشی دو روزه اندیشیده شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص