ساخت 16 مسجد در لرستان از سوی بنیاد برکت


ساخت 16 مسجد در لرستان از سوی بنیاد برکت

گروه سیاست و اقتصاد ــ معاون اشتغال‌زایی بنیاد برکت گفت: 16 مسجد نیز در لرستان از سوی بنیاد برکت ساخته شده و ساخت 56 مسجد هم در دستور کار قرار دارد.

ساخت 16 مسجد در لرستان از سوی بنیاد برکتبه گزارش ایکنا از لرستان، محسن مردعلی، معاون اشتغال‌زایی بنیاد برکت شامگاه شنبه، هفتم دی، در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در لرستان، اظهار کرد: بنیاد برکت از سال ۸۶ تاکنون ۷ مورد مشارکت اقتصادی در لرستان داشته که منجر به ایجاد یک‌هزار و ۵۴۰ شغل در این استان شده است.

وی افزود: البته در ۳ مورد از این مشارکت خارج شده‌ایم که دلیل آن رونق واحدهای مذکور بوده تا آنجاکه به مرحله صادرات کالا هم رسیدند.

مردعلی با بیان این‌که اقدام دیگری که در لرستان انجام شد رونق اقتصادی اشتغال محور بود که در روستاها در حال انجام است، ادامه داد: در این خصوص به ۶۲۴ روستا ورود کرده ایم که تا الان سه هزار و ۴۸ طرح به مرحله اجرا رسیده که موجب ایجاد هشت هزار و ۵۳۴ شغل شده است.

وی با بیان این‌که در شرف ایجاد سه هزار و ۱۹۰ شغل نیز هستیم اظهار داشت: برای این منظور سه هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

معاون اشتغال‌زایی بنیاد برکت گفت: در لرستان ۴۴ مدرسه ساختیم و ۱۹ مدرسه دیگر هم در حال ساخت است که مجموعاً شامل ۲۶۳ کلاس است و اعتباری بالغ‌بر ۲هزار و یکصد میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

وی افزود: ۱۶ مسجد نیز در لرستان توسط بنیاد برکت ساخته شده و ساخت ۵۶ مسجد هم در دستور کار قرار دارد.

مردعلی با بیان این‌که ایجاد اشتغال در لرستان از برنامه‌های مهم این نهاد است، ادامه داد: تلاش می‌شود که با معرفی جوانان جویای کار توسط مسوولان استان به بنیاد برکت بتوانیم در حوزه مشاغل اجتماع محور گام‌های بزرگی در این خصوص برداریم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صحبت های دادستان کل کشور درباره اجرای طرح نور