زاگرس اسلام‌آباد بازنده دیدار لغو شده با ذغال سنگ طبس اعلام شد


زاگرس اسلام‌آباد بازنده دیدار لغو شده با ذغال سنگ طبس اعلام شد

کمیته انضباطی فدراسیون هندبال به دلیل عدم حضور تیم زاگرس اسلام آبادغرب مقابل ذغال سنگ طبس در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر، رای به نتیجه 10 بر صفر این دیدار به نفع ذغال سنگ طبس داد.

سجاد اعظم مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: دیدار بین دو تیم زاگرس اسلام آبادغرب و ذغال سنگ طبس در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر هندبال، قرار بود دوم آذر و پس از بازگشت ما از رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا برگزار شود، اما به دلیل خستگی و مصدومیت چند نفر از بازیکنانمان نتوانستیم برای این دیدار آماده شویم.

وی تصریح کرد: پیش از اعزام به رقابت‌های کره جنوبی از مسئولان فدراسیون خواستیم تا اولین دیدار پس از بازگشتمان را به دلیل خستگی بازیکنان به روزی دیگر موکول کنند که آنها نیز موافقت ضمنی خود را با این مسئله اعلام کردند.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب افزود: تیم ما روز یکشنبه 27 آبان از رقابت‌های کره جنوبی ازگشت و باید شنبه هفته بعد با تیم ذغال سنگ طبس در خانه حریف بازی می‌کردیم، برای همین دوباره از مسئولان فدراسیون خواستیم تا دیدار ما را لغو کنند که آنها نیز گفتند مساعدت می‌کنیم.

وی تاکید کرد: علیرغم قول‌های همکاری که از مسئولین فدراسیون گرفته بودیم، کمیته انضباطی رای به باخت 10 بر صفر ما مقابل ذعال سنگ طبس داده است.

اعظم متذکر شد: از آنجایی که تیم ذعال سنگ طبس از لیگ سقوط کرده، برای همین این نتیجه هیچ تاثیری در جایگاه تیم ما نخواهد داشت.

تیم زاگرس اسلام آبادغرب در حال حاضر با هشت بازی و هشت امتیاز در رده چهارم رقابت‌های لیگ برتر هندبال قرار دارد.

رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان به دلیل اردوهای آمادگی تیم ملی کشورمان برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا تا پایان دی ماه تعطیل خواهد بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر