زنان در شهرستان‌ها از رفتن به باشگاه بیلیارد محروم هستند


زنان در شهرستان‌ها از رفتن به باشگاه بیلیارد محروم هستند

دارنده عنوان قهرمانی اسنوکر جهان گفت: به رغم علاقه زیادی که بانوان به رشته ورزشی بیلیارد دارند اما باشگاه و مکان مناسبی برای تمرین آن‌ها نیست و این موضوع موجب شده بانوان از رفتن به باشگاه محروم باشند.

سهیل واحدی در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: اگر تعدادی از باشگاه‌های بیلیارد در شهرستان‌ها صبح‎ها برای بانوان اختصاص یابد می‎توانیم مربی نیز در اختیارشان قرار دهیم، متاسفانه در بسیاری از شهرستان‎ها بانوان اجازه ورود به باشگاه بیلیارد را ندارند.

وی ادامه داد: اگر بانوان سالن و مربی داشته باشند با این توانایی که دارند می‎توانند مقام‎های بسیاری را کسب کنند، هرچند مجوز باشگاه بیلیارد برای بانوان صادر نمی‎شود اما از سویی هم نمی‎توانند از باشگاه آقایان برای تمرین استفاده کنند، اگر بانوان می‎توانستند برای تمرین از سالن آقایان استفاده کنند و یا سالن مجزایی داشتند، بدون شک قهرمان جهان نیز در بین بانوان داشتیم.

واحدی بیان کرد: نبود امکانات استاندارد موجب شده بازیکنان بیلیارد در بسیاری از شهرستان‌ها نتوانند در مسابقات موفق به کسب مقام‎ شوند، ورزش بیلیارد فعالیت خود را در برخی شهرستان‌ها تازه شروع کرده به همین دلیل هنوز با کمبودهایی مواجه است، ولی بدون شک آینده روشنی پیش روی ورزش بیلیارد در بسیاری از شهرستان‎ها وجود دارد.

این ملی پوش اسنوکر افزود: اکنون مهم‌ترین معضل پیش روی این رشته ورزشی در شهرستان‌های استان، نبود امکانات و بودجه است؛ قطعا اگر اعتبارات لازم تخصیص یابد، می‌شود میزهای استاندارد داشت و اکادمی راه‎اندازی نمود.

وی اظهار کرد: نبود برخی تجهیزات و امکانات موجب شده بازیکنان شهرستان‎ها نتوانند در مسابقات مقام کسب کنند، چون امکانات استاندارد نیست، وقتی در مسابقات شرکت می‎کنند به دلیل اینکه به میز استاندارد عادت ندارند تا بخواهند به خودشان بیایند بازی را واگذار می‎کنند.

واحدی ادامه داد: اگر این رشته ورزشی در شهرستان‎ها کم رونق بوده به دلیل نبود مربی است، بدون شک اگر این باشگاه‎ها مربی داشته باشند هیچ تفاوتی بین شهرستان‌ها و تهران از نظر کسب موفقیت نخواهد بود، قطعا وجود اسپانسر مالی نیز در پیشرفت این رشته ورزشی بسیار حائز اهمیت است.

دارنده عنوان قهرمانی اسنوکر جهان گفت: اگر 5 درصد بودجه فدارسیون فوتبال را داشته باشیم در هر شهرستانی می‎توانیم آکادمی بیلیارد و اسنوکر راه‌اندازی کنیم، نیرو پرورش دهیم و پیشرفت داشته باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان