10 ورزش عالی برای سوزاندن چربی های شکم و پهلو


10 ورزش عالی برای سوزاندن چربی های شکم و پهلو

بسیاری از افراد هستند که از اضافه وزن به وِیژه تجمع چربی در شکم و پهلو رنج برده و به دنبال راهی موثر برای از بین بردن آن هستند، اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید ما ده روش موثر و آسان به شما پیشنهاد می کنیم که در کنار داشتن رژیم غذایی مناسب می توانید در کمترین زمان ممکن چربی سوزی کنید.

نواندیش: بسیاری از افراد هستند که از اضافه وزن به وِیژه تجمع چربی در شکم و پهلو رنج برده و به دنبال راهی موثر برای از بین بردن آن هستند، اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید ما ده روش موثر و آسان به شما پیشنهاد می کنیم که در کنار داشتن رژیم غذایی مناسب می توانید در کمترین زمان ممکن چربی سوزی کنید.

به گزارش نواندیش، در این مقاله که سایت لایف هک منتشر کرده قصد داریم بررسی کنیم که کدام نوع ورزش بیشترین کالری را می سوزاند و طبیعتا به از بین رفتن چربی کمک می کند. در ادامه فهرستی از 10 فعالیتی را که هر روز می توانید انجام دهید به شما خواهیم داد تا این فعالیت ها به شما در حداکثر رساندن میزان چربی سوزی کمک کند.

10 ورزش عالی برای سوزاندن چربی های شکم و پهلو

چه ورزشی بیشترین چربی سوزی را می کند؟


قبل از وارد شدن به بحث بگذارید صراحتا بگوییم که هیچ تمرینی چربی شکمی بیشتری نمی سوزاند. شاید این حقیقتی تلخ باشد، اما واقعیت هم همین است که ما ورزش خاصی نداریم که به تنهایی با انجام آن تمام چربی ها را آب کنید. در واقع انواع مختلف ورزش تأثیر متابولیکی متفاوتی بر بدن دارد، این بدان معناست که بعضی از انواع تمرینات هنگام انجام این کارها کالری بیشتری مصرف می کنند و سایرین انواع کمتری.

همزمان نباید فراموش کنید که اگر به دنبال کاهش چربی خالص هستید، علاوه بر تمریناتی که انجام می دهید داشتن خواب، استراحت، تغذیه و مدیریت استرس بسیار در به نتیجه رسیدن تمریناتتان موثر است، تمرین سنگین و مدام بدون رعایت این مواردی که گفته شد هیچ نتیجه ای در بر نخواهد داشت.

در ادامه به صورت تیتر وار به 10 تمرین بسیار مفید که می تواند سهم به سزایی در کالری سوزی شما داشته باشد اشاره می کنیم.

طناب زدن پیاده روی کیک بوکسینگ دوچرخه سواری دویدن تمرینات پیلاتس دوچرخه ثابت قایقرانی پله نوردی و پیاده روی در شیب تمرینات قدرتی

در این بین یک سوال مهم هم مطرح می شود و آن اینکه برای از دست دادن وزن چقدر باید ورزش کنم؟


پاسخ این سؤال بسیار شخصی است و باید ملاحظاتی را مثل سطح فعلی آمادگی شما، برنامه زمان بندی چون داشتن زمان کافی برای خواب و استراحت و رژیم غذایی را در نظر بگیرید.

اگر مبتدی هستید، بهتر است هر هفته با یک ساعت کار شروع کنید و رفته رفته میزان تمرین خود را بیشتر نمایید. سعی کنید این تمرینات و تمرینات قدرتی و هوازی را ترکیب کنید. با داشتن برنامه منظم و رژیم غذایی مطلوب کاهش وزن اصلا دور از دسترس نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...