میزبانی مسابقات بین‌المللی تنیس‌روی‌میز به آذربایجان‌غربی واگذار می‌شود


میزبانی مسابقات بین‌المللی تنیس‌روی‌میز به آذربایجان‌غربی واگذار می‌شود

ارومیه- ایرنا- سرپرست فدراسیون تنیس‌روی‌میز با بیان اینکه آذربایجان‌غربی از پتانسیل بالایی در این رشته ورزشی برخوردار است گفت: اگر استان درخواست میزبانی مسابقات بین‌المللی را داشته باشد، فدراسیون آماده واگذاری این میزبانی است.

بهنام حبیب‌زاده مومن روز یکشنبه در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیات تنیس روی میز آذربایجان‌غربی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: فدراسیون آماده همکاری و اعطای میزبانی مسابقات بین‌المللی به آذربایجان‌غربی است و در این خصوص هیات استان باید درخواست میزبانی خود را در این زمینه ارائه دهد.

وی وضعیت تنیس‌روی‌میز کشور را مطلوب عنوان کرد و افزود: در سال‌های اخیر شاهد رشد خوب این رشته در کشور هستیم به طوریکه چندی پیش ورزشکاران ما در مسابقات آسیای میانه در ۲ بخش نوجوانان و هوپس توانستند هشت مدال طلا و نقره را کسب کنند.

وی بیان کرد: اردوی تیم ملی برای شرکت در مسابقات انتخابی المپیک نیز از ۱۰ دی‌ماه در بابل آغاز خواهد شد و مرحله دوم و سوم نیز در تهران و بوداپست مجارستان برگزار خواهد شد که امیدواریم بتوانیم در انتخابی المپیک در پرتغال که به صورت تیمی برگزار خواهد شد، با کسب نتایج خوب، سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کنیم.

وی اضافه کرد: وضعیت این رشته در آذربایجان‌غربی در زمان حاضر مطلوب نیست که امیدواریم با انتخاب رییس جدید هیات استان، شاهد رشد و پیشرفت بیشتر این رشته در آذربایجان غربی و در نتیجه ارتقای سطح تنیس‌روی‌میز آن بود.

«حبیب‌زاده»،با بیان اینکه مشکلات مالی در کشور شرایط سختی ایجاد کرده است افزود: با این وجود با کمک حامیان مالی توانسته‌ایم تا حدودی از این شرایط عبور کنیم ضمن اینکه تنیس‌روی‌میز از معدود رشته‌هایی است که مسابقات بانوان در تلویزیون پخش می‌شود و این اتفاق سبب حضور بیش از پیش ورزشکاران نوجوان و حامیان مالی شده است.

وی اظهار داشت: پیش از این تنیس‌روی‌میز کشور در رتبه‌های بالای ۳۰ بود ولی اکنون توانسته‌ایم به رتبه ۲۱ برسیم با این حال تلاش و برنامه‌ریزی فدراسیون رسیدن به جمع رتبه‌های بالا در مردان و رتبه‌های زیر ۴۰ در بانوان هستیم و برای این خصوص نیاز به ابزارهای جدید و استفاده از شیوه‌های تمرینی به روز هستیم.

در مجمع انتخاباتی هیات تنیس‌روی‌میز آذربایجان‌غربی «سیدمصطفی رضوی» با کسب ۱۵ رای برای مدت چهار سال به عنوان رییس هیات انتخاب شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | هدیه عجیب مهسا طهماسبی برای حامد آهنگی؛ چسب بزن بشین!