دو برند جدید به بازار لوازم‌خانگی وارد شد


دو برند جدید به بازار لوازم‌خانگی وارد شد

پول نیوز - مدیرکل دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت از تقویت محصولات ایرانی به جای محصولات کره‌ای و تولید برند ملی خبر داد.

دو برند جدید به بازار لوازم‌خانگی وارد شد
به گزارش پول نیوز، عباس هاشمی مدیر کل دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت در خصوص ورود دو برند جدید به بازار لوازم خانگی، گفت: با توجه به افزایش دامنه تحریم‌ها که منجر به تعلیق همکاری دو شرکت کره‌ای با طرف‌های ایرانی برای تامین قطعات و مواد اولیه شد، طرف‌های ایرانی در جهت ادامه تولید خود منابع جدید و ثلث‌های جدید را پیش‌بینی کردند.

وی با اشاره به سیاست وزارت صمت در حمایت از تولید داخل و ساخت داخل گفت: طرف‌های ایرانی دو شرکت کره‌ای با استفاده از توان و ظرفیت داخلی کشور توانستند در جهت بومی‌سازی صنعت لوازم خانگی قدم بردارند.

وی اضافه کرد: طرف‌های ایرانی در ادامه تولیدات خود توانستند با تامین قطعات مورد نیاز و با جایگزین کردن محصولات ایرانی به جای محصولات کره‌ای برند ملی را تولید و آن را تقویت کنند.

هاشمی ادامه داد: با سرمایه گذاری‌های زیادی که در این زمینه انجام شده است، به زودی شاهد حضور محصولات برند‌های جدیددر سطح گسترده در کشور خواهیم بود که بخش قابل توجهی از نیاز بازار را پوشش خواهند داد.

مدیرکل دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت تاکید کرد: در حال‌حاضر تولیدات دو شرکت آغاز شده است همچنین تلویزیون‌های تولید شده این برند‌ها نیز تا پایان ماه و دیگر تولیدات لوازم خانگی آنها تا اوایل سال ۹۹ وارد بازار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها