فوری؛ با تایید منابع شهر رم، دن فریدکین با جیمز پالوتا بر سر خرید باشگاه آاس رم به توافق رسید


فوری؛ با تایید منابع شهر رم، دن فریدکین با جیمز پالوتا بر سر خرید باشگاه آاس رم به توافق رسید

به احتمال زیاد جالوروسی سال 2020 را با مالک جدیدی آغاز می کند.

طرفداری- مراحل فروش باشگاه آاس رم به گروه جدیدی از آمریکا نهایی شده است. جیمز پالوتا با گروه فریدکین، تحت مالکیت دن فریدکین به توافق رسیده است. رایان فریدکین، پسر دن ریاست باشگاه رم را برعهده خواهد گرفت.

با تایید اکثر منابع شهر رم از جمله رمانیوز، رما پرس و لا رپابلیکا؛ دن فریدکین و گروهش، مالکان جدید باشگاه رم هستند. این موضوع هنوز رسمی نشده اما به تایید وکیل گروه فریدکین و دو نفر از مدیران فعلی باشگاه رم رسیده است. تکمیل این انتقال، زمان بر است و احتمالا تا ماه آینده به طول می انجامد. جیمز پالوتا اهل شهر بوستون است و مالکان جدید جالوروسی، اهل سن دیگو هستند. توافق نهایی میان پالوتا و فریدکین در تعطیلات کریسمس حاصل شده و این خبر رسماً در ژانویه 2020 از سوی باشگاه رم اعلام می شود. هزینه انتقال مالکیت باشگاه، 780 میلیون یورو برآورد می شود و پالوتا با سودی 170 میلیون یورویی پس از 8 سال، این باشگاه ایتالیایی را ترک می کند. گفته می شود حداقل تا پایان فصل، هیچ تغییری در کادر مدیریتی رم انجام نمی شود تا ثبات و روند رو به رشد تیم فونسکا تحت تاثیر این موضوع قرار نگیرد.

به نقل از فوربس، ثروت خالص گروه فریدکین بالغ بر 4.3 میلیارد دلار است. رقمی که سه برابر ثروت پالوتا محسوب می شود. این احتمال وجود دارد که جیمز پالوتا همچنان بخش کوچکی از سهام باشگاه را در اختیار داشته باشد. گروه فریدکین، یکی از شرکای رسمی کمپانی تویوتا هستند که 154 نمایندگی این کمپانی را در ایالت های مختلف آمریکا در اختیار دارند. آنها همچنین به طور گسترده در صادرات کالاهای مختلف آمریکایی به اروپا فعالیت دارند.

فوری؛ با تایید منابع شهر رم، دن فریدکین با جیمز پالوتا بر سر خرید باشگاه آاس رم به توافق رسید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟