طرز تهیه کوکتل پنیری لذیذ و پرطرفدار با طعم اصلی در منزل


کوکتل پنیری از انواع فست فودهای لذیذ و بی نظیر است و شما می توانید این فست فود را در منزل به راحتی تهیه نمایید. در طرز تهیه کوکتل با پنیر از سوسیس و نان تست و پنیر چدار و جعفری و سس کچاپ و سس سفید استفاده می شود. با کوکتل و سوسیس می توانید غذاهای متنوعی نظیر کوکتل مرغ و سوسیس بندری و سوسیس سوخاری و کوکتل پنیری را در منزل بپزید و در برنامه غذایی...

کوکتل پنیری از انواع فست فودهای لذیذ و بی نظیر است و شما می توانید این فست فود را در منزل به راحتی تهیه نمایید. در طرز تهیه کوکتل با پنیر از سوسیس و نان تست و پنیر چدار و جعفری و سس کچاپ و سس سفید استفاده می شود.

با کوکتل و سوسیس می توانید غذاهای متنوعی نظیر کوکتل مرغ و سوسیس بندری و سوسیس سوخاری و کوکتل پنیری را در منزل بپزید و در برنامه غذایی خود تنوع ایجاد نمایید.

طرز تهیه کوکتل پنیری لذیذ و پرطرفدار با طعم اصلی در منزل

مواد لازم

سوسیس بند انگشتی : به مقدار لازم نان تست : به مقدار لازم پنیر چدار : به مقدار لازم سس کچاپ : به مقدار لازم جعفری : به مقدار لازم سس سفید : به مقدار لازم

طرز تهیه کوکتل پنیری خوشمزه در منزل

برای تهیه کوکتل پنیری ابتدا سوسیس ها را سرخ نمایید توجه داشته باشید که اگر سوسیس ها به صورت دسته بودن آن ها را نصف کنید و اگر بند انگشتی بودن آن ها را به همین شکلی که هستند سرخ نمایید.

طرز تهیه کوکتل پنیری لذیذ و پرطرفدار با طعم اصلی در منزل

در مرحله بعدی طرز تهیه کوکتل پنیری نان تست را به صورت گرد قالب بزنید و بین دو نان تست مقداری سس سفید بریزید سپس لایه بعدی نان تست برش زده شده را روی سس قرار دهید و پنیر چدار را هم قالب بزنید و روی نان تست قرار دهید و کوکتل را روی پنیر بگذارید و روی کوکتل ها را به کمک جعفری و گوجه پوشش دهید سپس خلال چوبی را به سوسیس وصل نمایید و باقی مانده کوکتل و نان تست ها را به روشی که ذکر شد تهیه نمایید و این فست فود لذیذ را میل نمایید.

طرز تهیه کوکتل پنیری لذیذ و پرطرفدار با طعم اصلی در منزل

در این مطلب طریقه درست کردن کوکتل با پنیر، فست فودی پرطرفدار و خوش طعم را در اختیار شما کدبانوهای عزیز و گرامی قرار دادیم که امیدواریم از طعم بی نظیر آن نهایت لذت را ببرید و لحظات خوب و خوشی را در کنار اعضای خانواده خود سپری نمایید. برای آشنایی با نحوه پخت انواع غذاهای فست فودی کلیک کنید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آشپزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...