«پاشو پاشو کوچولو» بزودی از شبکه پویا پخش می‌شود


«پاشو پاشو کوچولو» بزودی از شبکه پویا پخش می‌شود

ایران اکونومیست-مجری برنامه «پاشو پاشو کوچولو» گفت: از حضور بچه‌ها در این برنامه بهره می‌بریم و مثل سایر برنامه‌های کودک، بچه‌ها منفعل نیستند و در برنامه مشارکت دارند.

«پاشو پاشو کوچولو» بزودی از شبکه پویا پخش می‌شود

«سارا روستاپور» مجری برنامه «پاشو پاشو کوچولو» که قرار است بزودی از شبکه پویا بروی آنتن رود گفت: در این برنامه که قرار است بزودی از شبکه پویا پخش شود، هرآنچه برای خردسالان لازم و ضروری است، وجود دارد.

وی ادامه داد: سه نمایش با تمرکز روی مهارت‌های زندگی، کاردستی، بخش صبحانه، با من بخوان (شعرخوانی) ، قصه‌خوانی، ورزش و بازی و گزارش از آیتم‌های این برنامه هستند که در آیتم صبحانه، به معرفی صبحانه‌های مهم و مفید برای بچه‌ها می‌پردازیم.

این مجری با اشاره به حضور مهمان‌های بازیگر در این برنامه نیز بیان داشت: نام من در این برنامه خانم بهار است. در کنار خانم بهار امیرحسین انصافی در بخش ورزش و بازی و فاطمه امینی (خاله گلی) در بخش دیگری حضور دارند.

روستاپور درباره حضور بچه‌ها در برنامه «پاشو پاشو کوچولو» گفت: ما از حضور بچه‌ها در برنامه بهره می‌بریم و مثل سایر برنامه‌های کودک، بچه‌ها منفعل نیستند و در برنامه مشارکت دارند و همچنین در بخشی قرار است مردم تصاویری را برای برنامه ارسال کنند.

وی ضمن بیان اینکه دو عروسک جوجه در این برنامه ایفای نقش می‌کنند، افزود: به دلیل اینکه لوگوی شبکه پویا یک جوجه است، ما نیز در این برنامه دو عروسک جوجه داریم که با یکدیگر خواهر و برادر هستند.

این برنامه در ۲۰۰ قسمت به تهیه کنندگی یوسف سرشار و کارگردانی مهدی نیک‌روش برای شبکه پویا تهیه و تولید شده است.

فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن