فراخوان «شعر و سرود دیدار مردم تبریز با مقام معظم رهبری» منتشر شد


فراخوان «شعر و سرود دیدار مردم تبریز با مقام معظم رهبری» منتشر شد

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی از انتشار فراخوان شعر و سرود دیدار مردم تبریز با مقام معظم رهبری خبر داد.

سیدمحمدحسین بلاغی با اشاره به دیدار هرساله مردم غیور استان با مقام معظم رهبری و تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی همزمان با سالروز قیام 29 بهمن 56، اظهار کرد: حوزه هنری استان فراخوان جمع آوری سرود دیدار مردم غیور تبریز با مقام معظم رهبری را منتشر می کند تا شاعران توانمند استان در این اتفاق مهم و تاریخی مشارکت کنند.

وی در ادامه با اشاره به کلید واژه‌های محوری شعر سرود دیدار مقام معظم رهبری، افزود: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، قیام 29 بهمن، پیروزی انقلاب اسلامی، امید به آینده، همبستگی ملی و وحدت، پیشرفت و عدالت، هشت سال دفاع مقدس و شهادت و ایثار از مهم ترین کلید واژه های شعر سرود دیدار رهبری است که باید شاعران به این مسائل توجه داشته باشند.

وی در ادامه افزود: سرود باید در دو زبان فارسی و ترکی سروده شده و اشعار به‌گونه‌ای باشد که طیف وسیعی از مردم آن را درک و فهم کرده و با آن ارتباط برقرار کنند و امکان جمع خوانی به شکل گروهی را داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان شرقی، هر شاعر می‌تواند حداکثر سه اثر را تا 21 دی ماه 98 به حوزه هنری ارسال کند؛ علاقه‌مندان به ارسال شعر، جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی حوزه هنری استان به نشانی artabriz.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی