با بصیریت و آگاهی دکترین‌های دشمن را تبدیل به تاکتیک کرده‌ایم


با بصیریت و آگاهی دکترین‌های دشمن را تبدیل به تاکتیک کرده‌ایم

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: امروز قدرتمندیم که توانسته ایم به مدد خون شهدا، بصیرت و آگاهی دکترین های دشمن را تبدیل به تاکتیک کنیم و این نشان از عظمت انقلاب اسلامی دارد.

سردار سرتیپ حاج جلال شاکرمی در تجمع بزرگ مردم اسدآباد به مناسبت ۹ دی، روز بصیرت و میثاق با ولایت که در مسجد جامع شهر برگزار شد، اظهار کرد: راهبردهای آمریکایی ها در منطقه دکترین های ۱۵۰ ساله بود که امروز این دکترین ها و استراتژیک های دشمن را به تاکتیک تغییر داده ایم و اگر امروز آمریکا در عراق، سوریه و فلسطین دست به شیطنت می زند و نمی تواند کاری از پیش ببرد نشان از این امر دارد و در گام دوم انقلاب این سنگرهای کلیدی را یکی پس از دیگری باید فتح کرده و سنگرهای دفاعی خود را به آب های آزاد و آمریکای لاتین ببریم و رزمایش امروز نشان از این موفقیت دارد.

وی با بیان اینکه آمریکا در فرسایش و مارپیچ نزولی قدرت قرار گرفته و دچار هویت متناقض شده است، افزود: آمریکا از یک طرف کاروان عروسی در افغانستان را می زند، نیروهای حشد الشعبی را مورد هدف قرار می دهد و انبارهای دارو در شاخ آفریقا را منهدم می کند و در فلسطین جنگ نیابتی راه امی اندازد و از طرف دیگر دم از صلح و آرامش، نوع دوستی، مردم داری و خدمت می زند که این هویت تناقضی و دوگانه تنها ویژه آمریکاست.

شاکرمی خاطرنشان کرد: اگر قطب نما انقلاب اسلامی و درایت رهبر فرزانه انقلاب نبود و مؤلفه های پیشبرنده ۹ دی و حضور و اقتدار مردم در مقاطع مختلف از جمله ۲۲ بهمن و روز قدس خلق نمی شد، برخی از افراد در دوره های مختلف ولو اینکه با رأی مردم انتخاب شده و در حاکمیت بودند، تحت تأثیر گفتمان غرب کشور را به باد می دادند.

وی با تأکید بر اینکه آمریکایی ها دچار تناقض و دروغگو هستند، یادآور شد: ما دارای عظمت هستیم و عظمت ما به تاریخ شیعه، شهدا و قرآن بوده و در جغرافیای عالم حرف برای گفتن داریم.

شاکرمی با بیان اینکه آمریکایی ها در جنگ های نیابتی نتوانستند کاری کنند و در دور دست ها اهداف آنان مورد هدف قرار گرفت، تصریح کرد: این امر موجب شده که آنان دست به شیطنت زده و فتنه کنند و فتنه امروز محصول جنگ جهانی چهارمی است که آنان خلق کرده اند و تشدد آرا، اختلاف افکنی، ناامید کردن مردم، فاصله انداختن بین مردم و رهبری و مسئولان را در دستور کار خود قرار داده اند که باید با تلاش مضاعف چهره به چهره کار تربیتی را آغاز کنیم و مسئولان شایسته مردم بزرگ، خدمت بیشتری به آنان انجام دهند چرا که همواره این مردم در تمامی مقاطع در صحنه ها حضور داشته اند.

فرمانده سپاه ایلام با اشاره به اینکه ۹ دی به عنوان یکی از موقوفگاه های انقلاب اسلامی بوده و دارای اهمیت ویژه ای است، گفت: ما به ۹ دی نیاز داریم و باید به ابعاد آن بپردازیم چرا که خودجوش بودن حادثه ۹ دی سال ۸۸ از جنس عاشورا و از جنس سال ۵۸ بوده و نشان از شکست کپی برداری از انقلاب های مخملی، هوشمندی رهبر فرزانه و حضور مردم و عمل به موقع و انقلابی مردم داشت.

وی فتنه سال ۸۸ را محصول نخبگان بی بصیرت دانست و اظهار کرد: حوادثی چون جریان ریاست جمهوری بنی صدر، عزل قائم مقام رهبری، فتنه ۷۸ و اتفاقات فراوان این چنینی که در طول تاریخ اسلام رخ داده همه این اتفاقات کار مشترک نخبگان بی بصیرت و عوامل خارجی بود که در تلاقی و پیوند با هم این حوادث را به وجود آوردند.

شاکرمی با تأکید بر اینکه در ۴۰ سال عمر انقلاب اسلامی همواره دشمنان علیه ایران اسلامی شیطنت کرده اند، یادآور شد: ملت ایران فتنه های بسیاری را پشت سر نهاده اند و با درایت رهبر فرزانه و ملت همیشه در صحنه دشمن نتوانسته با شیطنت ها و فتنه های خود کاری از پیش ببرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک