دستگیری 2 سارق 35 و 40 ساله در تهران / اعتراف به 100 فقره سرقت از خودرو


دستگیری 2 سارق 35 و 40 ساله در تهران / اعتراف به 100 فقره سرقت از خودرو

حوادث رکنا: 2 سارق لوازم خودرو در غرب پایتخت به دام پلیس افتادند.

به گزارش رکنا، رئیس کلانتری 142 کن از دستگیری 2 سارق حرفه ای لوازم خودرو با یکصد فقره سرقت خبر داد و گفت: تحقیاقت پلیسی در خصوص شناسایی مالخران و مال باختگان ادامه دارد.

سرهنگ "محمد کمیجانی" با اشاره به دستگیری 2 سارق سابقه دار لوازم خودرو، گفت: نیمه های شب اواخر هفته گذشته تیم گشت انتظامی کلانتری 142 کن هنگام گشت زنی در محدوده کلانتری به یک دستگاه خودروی سواری پراید فاقد پلاک عقب و جلوی خودرو برخورد می کند و مدتی خودروی را تحت مراقبت خود قرار می دهند.

وی با اشاره به اینکه راننده خودرو در نزدیکی یکی از خودروهای پارک شده در کنار خیابان متوقف و سرنشین خودرو از آن پیاده می شود، گفت: با شروع به ارتکاب متهمان تیم عملیات کلانتری به سرعت وارد عمل شدند و سرنشین خودرو را در یک عملیات پلیسی دستگیر می کنند.

این مقام پلیسی عنوان کرد: راننده خودرو نیز با مشاهده گشت انتظامی کلانتری از محل متواری و عملیات تعقیب و گریز متهم آغاز می شود.

کلانتر محله کن با بیان اینکه راننده متواری هنگام فرار از محل به یک دستگاه خودروی دیگر برخورد می کند، افزود: پس از مدتی تعقیب و گریز، خودروی متهمان متوقف و راننده متواری دستگیر می شود.

کمیجانی ابراز داشت: در بازرسی از خودروی متهمان تعدادی زیادی لوازم داخل خودرو از قبیل باند و ضبط و ... کشف و متهمان به همراه اموال کشف شده به کلانتری 142 کن منتقل می شوند.

وی افزود: هر دو متهم در کلانتری به یکصد فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف و اظهار داشتند که در نیمه های شب در غرب پایتخت حاضر می شدند و با سوء استفاده از تاریکی هوا لوازم داخل خودروها را سرقت می کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان 35 و 40 ساله و سابق بر این یا همین عنوان مجرمانه دستگیر شده اند، اضافه کرد: هر دو متهم برای شناسایی مال باختگان و مالخران با دستور قضائی در اختیار ماموران کلانتری قرار دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس