مرکز تخصصی برق و الکترونیک شیراز ظرفیتی فوق‎العاده است


مرکز تخصصی برق و الکترونیک شیراز ظرفیتی فوق‎العاده است

رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی کشور گفت: مرکز تخصصی برق و الکترونیک شیراز ظرفیتی فوق العاده در راستای ایجاد زمینه آموزش منتهی به ایجاد مهارت و اشتغال محسوب می‌شود.

سپهری دوشنبه ۹ دی در بازدید از مرکز تخصصی برق و الکترونیک شیراز که با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس انجام شد، گفت: باید با برنامه ریزی صحیح و استفاده از پتانسیل این مرکز زمینه اشتغال کارآموزان را فراهم کرد.

دبیر شورای عالی آموزش و تربیت فنی، حرفه‌ای و مهارتی نهاد ریاست جمهوری گفت: وجود جمع کثیری از فارغ التحصیلان در کارگاه‌های آموزشی این مرکز بیانگر این نکته است که نظام آموزش های عالی کشور به دلیل عدم ارائه آموزش های عملی در کنار آموزش‌های تئوری نتواسته نیازهای بازار کار و صنایع را مرتفع کند.

او خاطرنشان کرد: نظام آموزش‌های فنی و حرفه ای توانسته با ارائه آموزش‌هایی منطبق با نیاز کار این نقیصه را تا حد زیادی پوشش دهد.

سپهری با اشاره به سند توسعه پایدار آموزش های مهارتی تیم مدیریتی، کارشناسی و عملیاتی، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای فارس را تیمی چابک و پرانرژی دانست و از کیفیت آموزش های مهارتی ارائه شده در مرکز تخصصی برق و الکترونیک ابراز رضایت کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | کل‌کل مهران مدیری و نیما شعبان‌نژاد با چاشنی بینی!