بصیرت و ولایتمداری مانع تکرار فتنه‌ها می‌شود


بصیرت و ولایتمداری مانع تکرار فتنه‌ها می‌شود

بیرجند - ایرنا - امام جمعه اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان گفت: بصیرت و بیعت با ولایت، مانع تکرار فتنه‌ها می‌شود و نظام اسلامی را استوارتر می‌کند.

حجت الاسلام مصیب خزاعی روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت نهم دی در مسجد محمد رسول الله (ص) شهر اسدیه افزود: باید آتش به اختیار و جهادگونه در برابر توطئه دشمنان بایستیم و براساس احادیث پیامبر گرامی اسلام، تمسک به قرآن کریم و اهل‌بیت (ع) می‌تواند ما را به سمت نور هدایت کند و از فتنه‌ها عبور دهد.

وی گفت: نهم دی تجلی بصیرت دینی مردم است و بصیرت و هوشیاری مردم مانع از رخنه و نفوذ دشمن در کشور می‌شود.

امام جمعه اسدیه عنوان کرد: باید قدر این انقلاب را بدانیم که امروز در ۴۰ سالگی آن در نوار مرزی، روستاهای چند خانواری ما از نعمت گاز برخوردار هستند و زیرساخت‌های مختلف در روستاها ایجاد شده است.

وی گفت: باید قدر داشته‌های خود را که به برکت انقلاب اسلامی حاصل شده را بدانیم و در انتخابات پیش‌رو حضور باشکوه داشته باشیم زیرا دشمن به دنبال این است که اقشار مختلف مردم را از هم جدا و نارضایتی و ناامیدی ایجاد کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان درمیان افزود: نباید بگذاریم دشمنان با فتنه‌های خود بین آحاد جامعه شکاف ایجاد کنند و افراد گرگ‌ صفت و روباه صفت امروز برای ضربه زدن به انقلاب و کشور دور هم جمع شده‌اند و برای ضربه زدن به ما هر روز برنامه‌ریزی می‌کنند که باید بیدار باشیم.

وی اظهار داشت: مرزبندی خواص جامعه نسبت به منافقین و دشمنان خیلی مهم است و باید مسوولان ما تکلیف مدار باشند، بین مردم بروند و وظیفه خود را به خوبی انجام دهند تا نارضایتی در جامعه نداشته باشیم.

خزاعی گفت: ۹ دی روزی است که رهبر معظم انقلاب آن را یوم الله خواندند و باید راه نفوذ فتنه را ببندیم و نگذاریم دشمن مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین کند.

وی افزود: لازم است فتنه‌ها و نقشه‌های دشمنان را با بصیرت بشناسیم و نسبت به آن روشنگری داشته باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...