کارگران رزمی‌کار آذربایجان‌غربی یک طلا و سه برنز کشوری کسب کردند


کارگران رزمی‌کار آذربایجان‌غربی یک طلا و سه برنز کشوری کسب کردند

ارومیه- ایرنا- مدیر روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: تیم کارگران رزمی‌کار استان موفق به کسب یک نشان طلا و سه برنز در مسابقات ورزش‌های رزمی قهرمانی کارگران کشور شدند.

سجاد خوبدل روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: «مهیار مصطفی‌زاده» در وزن منهای ۸۵ کیلوگرم مدال طلای رشته کیک بوکسینگ را کسب کرد.

وی بیان کرد: «محسن هرمزی» در وزن منهای ۸۰ کیلوگرم رشته موی‌تای، «حمزه وهابی» در وزن به اضافه ۸۰ کیلوگرم رشته کیک بوکسینگ و «حسن محمدی» در وزن ۷۸ کیلوگرم کیک بوکسینگ هر کدام یک مدال برنز بر گردن آویختند.

وی با اشاره به اینکه تیم رزمی کارگران آذربایجان‌غربی با هشت ورزشکار عازم این مسابقات شد، اضافه کرد: این رقابت‌ها در رشته‌های فول‌کنتاکت،لایت‌کنتاکت،موی‌تای، هنرهای فردی، دفاع شخصی و جوجیتسو برگزار شد و تیم خراسان رضوی با کسب هفت مدال طلا، سه نقره و پنج برنز مقام اول، استان مرکزی با سه مدال طلا، ۲ نقره و ۶ برنز مقام دوم و تیم مازندران با ۲ مدال طلا، سه مدال نقره و چهار مدال برنز مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

دومین دوره مسابقات ورزش‌های رزمی قهرمانی کارگران کشور با حضور ۱۰۸ ورزشکار در قالب ۱۶ تیم از ۱۵ استان کشور در سالن انقلاب شهر نیشابور برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط