دوگانه سوز ایران خودرو پشت ویترین صدمیلیونی +جدول


دوگانه سوز ایران خودرو پشت ویترین صدمیلیونی +جدول

پول نیوز - محصولات ایران خودرو امروز نیز مانند روز گذشته تا حدودی افزایش قیمت پیدا کرده‌اند.

دوگانه سوز ایران خودرو پشت ویترین صدمیلیونی +جدول
به گزارش پول نیوز، محصولات ایران خودرو با سرعت کمتری نسبت به روز گذشته در مدار گرانی حرکت می‌کنند. سمند LX امروز تغییری پیدا نکرده و همچنان در بازار ۸۵ میلیون تومان فروخته می‌شود. باید توجه داشته باشید که نرخ مصوب کارخانه برای این محصول ۶۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. سمند EF۷ امروز در حد ۲۰۰ هزار تومان گران شده و به ۹۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است. این مورد باعث شده اختلاف بازار و کارخانه برای قیمت سمند EF۷ بیشتر شود و به ۲۸ میلیون تومان برسد. نرخ مصوب کارخانه برای سمند EF۷ حدود ۶۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

پژو ۴۰۵ GLX امروز در حد ۲۰۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده است. فعالان بازار این خودرو را با نرخ ۷۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌کنند. پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز افزایش قیمت بیشتری را تجربه کرده و حدود ۵۰۰ هزار تومان نسبت به دیروز گران شده است. قیمت روز پژو ۴۰۵ GLX دوگانه سوز در حال حاضر ۹۹ میلیون تومان است. در این بین پژو ۴۰۵ SLX بدون تغییر نسبت به روز گذشته باقی مانده و در بازار با نرخ ۹۳ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ امروز حدود ۳۰۰ هزار تومان افزایش قیمت را در کارنامه خود ثبت کرده و به ۹۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ بدون تغییر نسبت به دیروز روی نرخ ۱۱۴ میلیون تومان متوقف شده است. از طرف دیگر امروز پژو ۲۰۶ صندوق‌دار شرایط مشابهی را تجربه می‌کند و در بازار با همان نرخ روز گذشته یعنی ۱۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

پژو پارس امروز کمی از قیمت روز گذشته خود عقب‌نشینی کرده و در حد ۲۰۰ هزار تومان ارزان شده است. قیمت روز پژو پارس در حال حاضر ۱۰۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. رانا همچنان سر جایش ایستاده و با قیمت ۹۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. از طرف دیگر دانگ‌فنگ بعد از چند روز ثبات قیمت روز نرخ ۱۶۰ میلیونی، امروز سه میلیون تومان گران شده و تا ۱۶۳ میلیون تومان بالا رفته است.

دنا معمولی تیپ ۲ امروز مثل هفته پیش در بازار حدود ۱۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. دنا پلاس تیپ ۱ شرایط مشابهی دارد و امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته به استقبال مشتریانش آمده و روی مرز ۱۵۰ میلیون تومان ایستاده است. دنا پلاس توربو همچنان به روند سریع افزایش قیمت خود ادامه می‌دهد. این محصول ایران خودرو امروز هم سه میلیون تومان گران شده و به ۱۸۳ میلیون تومان رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان