فروش هواوی میت 30 در سراسر جهان به 12 میلیون دستگاه رسید


مطلب فروش هواوی میت 30 در سراسر جهان به 12 میلیون دستگاه رسید برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ فروش هواوی میت 30 در سراسر جهان از مرز 12 میلیون دستگاه عبور کرده است. موضوعی که با در نظر گرفتن محدودیت‌ها موفقیت خوبی برای کمپانی چینی به حساب می‌آید. حدودا...

فروش هواوی میت 30 در سراسر جهان از مرز ۱۲ میلیون دستگاه عبور کرده است. موضوعی که با در نظر گرفتن محدودیت‌ها موفقیت خوبی برای کمپانی چینی به حساب می‌آید.

حدودا یک ماه پیش بود که شرکت هواوی اعلام کرد بیش از ۷ میلیون دستگاه از گوشی‌های خانواده هواوی میت ۳۰ (Huawei Mate 30)را در سراسر جهان به فروش رسانده‌اند. حالا گزارش جدید خبرگزاری چینی «سینا» نشان می‌‌دهد فروش هواوی میت ۳۰ از مرز ۱۲ میلیون دستگاه در سراسر جهان عبور کرده است.

فروش هواوی میت 30 ؛ محدودیت‌های گوگل در مقابل کیفیت

با در نظر گرفتن محدودیت‌های دسترسی به این دستگاه‌ها در خارج از چین و نیز عدم وجود سرویس‌های موبایلی گوگل در این دستگاه‌ها، آمار ثبت شده به شدت چشم‌گیر است. شرکت چینی در نظر دارد تا فروش هواوی میت ۳۰ را به ۲۰ میلیون نسخه برساند. موضوعی که با توجه به آمارهای کنونی از نرخ فروش چندان دور از ذهن نیست.

در حال حاضر هواوی میت ۳۰ پرو یکی از بهترین پرچمدارهای اسمارت‌فون‌های اندرویدی به شمار می‌رود. دوربین این گوشی چه در شب و چه در روز بهترین شات‌های ممکن را از محیط اطراف خود ثبت می‌کند. درخشندگی بی‌عیب و نقص و کیفت بالای تصاویر در نمایشگر خانواده میت ۲۰ مثال‌زدنی است. به علاوه باتری گوشی نیز در میان سایر رقبا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

عدم وجود سرویس‌های گوگل در این گوشی یکی از مهمترین دلایلی است که فروش آن نمی‌تواند از این بیشتر شود. اما با وجود همه این موانع پرچمداران هواوی به قدرت به مسیر خود ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

حضور استارت‌آ‌پ‌های سکس فناور در نمایشگاه CES 2020 جنجال‌آفرین شد آلودگی هوا خطر خودکشی و افسردگی را در مردم افزایش می‌دهد رونمایی از ماشین پرنده هیوندای در نمایشگاه CES 2020

منبع: gsmarena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این بازیگر دنیای شیرین بعد از 27 سال الان چه شکلی شده؟+ بیوگرافی اشکان اشتیاق