درخشش دانشگاه صنعتی شاهرود در رویداد فناورانه پترولیوم تیکاف وزارت نفت


درخشش دانشگاه صنعتی شاهرود در رویداد فناورانه پترولیوم تیکاف وزارت نفت

تیم دانشگاه صنعتی شاهرود به سرپرستی دکتر یونس یونسیان مدیر شتاب دهنده شاهکار، با پشت سرگذاشتن دانشگاه های صنعتی شریف، تهران و صنعتی امیرکبیر به مقام نخست رویداد فناورانه پترولیوم تیکاف وزارت نفت رسید.

دانشگاه صنعتی شاهرود" در رویداد فناورانه پترولیوم تیکاف وزارت نفت که در هفته پژوهش در محل پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد، توانست در بخش استارتاپی "پتروتست" در حوزه ارایه راهکار برای چالش های وزارت نفت به مقام نخست دست یابد.

رییس دانشگاه صنعتی شاهرود در همین ارتباط گفت: این تیم توانست در میان همه ایده ها و استارتاپ ها، با ارایه پلتفرم پتروتک در حوزه کارآمدسازی توزیع فرآورده‌های نفتی ایران، جایزه و گرنت این رویداد را از آن خود کند.

دکتر محمد مهدی فاتح یادآور شد:حرکت دانشگاه صنعتی شاهرود به سمت دانشگاه نسل سوم و کارآفرین، از اهداف و بنیان های اصلی این مجموعه بوده است و دانشگاه با راه اندازی و افتتاح شتاب دهنده و فضای کسب و کار اشتراکی شاهکار، توانسته است زیرساخت های لازم جهت شرکت در رویدادهای استارتاپی را فراهم کند.

وی با اشاره به برگزاری این رویداد علمی ادامه داد: رویداد فناورانه پترولیوم تیکاف وزارت نفت، باهدف توسعه، یادگیری، کارآمدسازی، انتخاب و فرصت‌سازی و با محوریت به‌هم‌رسانی حوزه‌های فناوری در بخش عرضه و تقاضا،همزمان با روز پژوهش در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

رییس دانشگاه صنعتی شاهرود افزود: نمایشگاه عرضه فناوری با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ، نمایشگاه تقاضای فناوری با حضور شرکت‌های تابعه وزارت نفت، رویداد "هر چالش-یک راهکار" با حضور گروه‌های استارت‌آپی و نخبگان، رویداد دانشجویی پتروتست و اجرای تور فناوری ویژه مدیران ارشد بخش عملیات صنعت نفت، چهار بخش اصلی این رویداد بودند. در این رویداد تلاش بر این بود که نیازهای واقعی حوزه‌های عملیات شرکت‌های اصلی و تابعه وزارت نفت در قالب ارسال پروپوزال شناسایی گردد و در دسترس جامعه محققان و گروه‌های توانمند کشور قرار گیرد و برای نخستین بار سعی شد با برنامه‌ریزی هدفمند اقدام‌های مناسب برای حضور مدیران ارشد عملیاتی از شرکت‌های تابعه وزارت نفت صورت پذیرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد