پایان پرسه زنی های 2 شبح در پایتخت


پایان پرسه زنی های 2 شبح در پایتخت

رکنا: دو شبح با پرسه زنی در خیابان های تهران به شکارهای خاموش دست می زدند.

ساعت 22 شامگاه چهارم آبان امسال زنی با پلیس 110 تماس گرفت واعلام کرد که خودرو و اموالش توسط دو مرد جوان که مسافرش بودند، سرقت شده است.

این زن در پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران به افسر تحقیق گفت: با ماشین شخصی ام مسافر کشی می کنم و ساعت 22 چهارم آبان ماه، دو مرد جوان را به مقصد اتوبان یادگار امام (ره) سوار بر خودرویم کردم. در طول مسیر با تهدید مسافران مجبور به توقف خودرو شدم و دو مسافر جوان خودرو و پول هایی را که داخل آن بود، سرقت کردند و به سرعت از محل گریختند.

تحقیقات برای کشف خودروی سرقتی و شناسایی سارقان ادامه داشت تا این که روز پنجم آبان ماه ماموران گشت کلانتری 12نسیم شهر بهارستان، هنگام گشت زنی در محدوده کلانتری موفق به کشف خودروی سرقتی شدند و هر دو دزد به نام های «رضا» 32 ساله و «قادر» 34 ساله دستگیر کردند.

این دزدها به 40 سرقت با همکاری یکدیگر در طول شش ماه اخیر اعتراف و اظهار کردند: به اتفاق هم در محدوده های غرب تهران پرسه می زدیم و به عنوان مسافر سواربر خودروها می شدیم، سپس با تهدید رانندگان، اموال شان را سرقت می کردیم و اموال سرقتی را به افرادی در محدوده فرحزاد می فروختیم و پول آن را صرف خرید مواد مخدر و هزینه های زندگی می کردیم.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق