تعبیر خواب دزدیدن کیف - دزدی کیف در خواب چه تعبیری دارد؟


تعبیر خواب دزدیدن کیف - دزدی کیف در خواب چه تعبیری دارد؟

به طور کلی تعبیر خواب دزدیدن کیف می‌تواند هشداری برای این باشد که شما ممکن است در شرف از دست دادن چیز‌هایی مانند پول، قدرت و یا هویتتان باشید.

تعبیر خواب دزدیدن کیف - دزدی کیف در خواب چه تعبیری دارد؟

ستاره |
سرویس سرگرمی - کیف در خواب عموماً نماد شخصیت، قدرت و پول است. تعبیر خواب دزدیدن کیف به طور کلی می‌تواند هشداری برای شما باشد. امکان دارد در شرف از دست دادن چیز‌هایی باشید که می‌تواند مادی یا غیر مادی باشد. این مقاله به تعبیر خواب دزدیدن کیف از دید معبرین اسلامی و غربی اختصاص داده شده است. مجموعه تعبیر خواب مجله ستاره با بررسی روانشناسی و نظریات اسلامی در رابطه با انواع خواب‌ها به این موضوع می‌پردازد.
برای مشاهده تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا، حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید:
تعبیر خواب:

تعبیر خواب دزدیدن کیف از دیدگاه معبران ایرانی

ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر در خواب ببینید کیف خود را با پول‌های داخلش از دست داده اید یعنی شخصی را نصیحت می‌کنید، ولی او اهمیتی به سخن شما نخواهد داد.


تعبیر خواب دزدیدن کیف از دیدگاه معبران غربی

معبران غربی می‌گویند: دزدیده شدن کیف شما در خواب به معنی از دست دادن هویت و اعتبارتان توسط اشخاص دیگر است. شاید شخصی اعتبار و شخصیت شما را زیر سوال ببرد و یا در شرایطی قرار بگیرد که به رسمیت شناخته نخواهید شد. شاید از جانب شخصی مورد بی احترامی قرار بگیرید. اگر در خواب ببینید که شما کیف شخصی را دزدیده اید، یعنی شما اعتبارو جایگاهی به دست می‌آورید که متعلق به شما نیست. اگر در خواب نظاره گر دزدیده شدن کیف از شخص دیگری باشد یعنی شما در شرایطی قرار می‌گیرید که در پایمال شدن حق کسی موثر خواهید بود و به شخصی در رسیدن به جایگاهی که حق او نبوده کمک خواهید کرد.


سخن آخر

با توجه به اینکه کیف معمولا محل نگهداری پول و کارت‌های اعتباری و مدارک هویتی است، تعبیر خواب دزدیدن کیف می‌تواند به معنی ازدست دادن جایگاه و شخصیت و مسئولیت‌های فرد باشد. اگر درباره تعبیر خواب دزدیدن کفش نظر یا تجربه‌ای دارید لطفا آن را در قسمت نظرات و پرسش ها، با ما و دیگر مخاطبان ستاره در میان بگذارید.

برگرفته از: auntyflo

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !