نشست «دگرگونی مخاطب، دگردیسی هنر؛ تئاتر»برگزار می شود


 نشست «دگرگونی مخاطب، دگردیسی هنر؛ تئاتر»برگزار می شود

نشست «دگرگونی مخاطب، دگردیسی هنر؛ تئاتر»با حضور سرسنگی و صالح پور در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، سومین نشست از سلسله میزگردهای هفته پژوهش در پژوهشکده هنر پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با عنوان «دگرگونی مخاطب، دگردیسی هنر؛ تئاتر» سه شنبه، دهم دی ساعت 14 در این پژوهشگاه برگزار می شود.

اردشیر صالح پور متولد 1336 که پژوهشگر، مدرس و کارگردان تئاتر است در این نشست سخنرانی می کند. صالح پور دارای مدرک دکترای تخصصی پژوهش هنر از دانشگاه هنر است. دبیری جشنواره تئاتر عروسکی، عضویت در کانون ملی منتقدان تئاتر مدیریت تئاتر استان‌های کشور، دیریت پخش هنری انجمن موزه‌های جهانی و عضو هیات علمی مرکز فرهنگ و هنر از جمله سمت هایی است که وی عهده دار بوده است.

دکتر مجید سرسنگی که دارای دکترای ادبیات نمایشی از دانشگاه مرکزی انگلستان است دیگر سخنران این نشست است. تئاتر مدرن در نظریه و عمل،مدیریت تئاتر،نمایشنامه نویسی در ایران و محیط تئاتری و رابطه بازیگر و تماشاگر در تئاتر دینی از جمله کتابهای این نویسنده ، مترجم و استاد دانشگاه است. از جمله سمت های وی می توان به رییس انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، قائم مقام سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مشاور معاون اول رئیس جمهور، مدیرعامل خانه هنرمندان ایران، مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اشاره کرد.

گفتنی است، نخستین نشست از سلسله میزگردهای هفته پژوهش در پژوهشکده هنر با عنوان «دگرگونی مخاطب، دگردیسی هنر؛ سینما» با حضور اعظم راودراد و حمیدرضا مدقق برگزار شد.

پایان پیام/31

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!