کشف 7000 لیتر سوخت قاچاق در بوئین‌زهرا و تاکستان


کشف 7000 لیتر سوخت قاچاق در بوئین‌زهرا و تاکستان

7000 لیتر سوخت قاچاق در شهرستان‌های بوئین‌زهرا و تاکستان کشف شد که از این میزان 2000 لیتر در بوئین‌زهرا و 5000 لیتر در تاکستان توقیف‌شده است.

سرهنگ حسین رشید تبار فرمانده انتظامی بوئین‌زهرا گفت: روز گذشته مأموران یگان امداد این فرماندهی هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده«چرم‌سازی» به یک دستگاه خاور مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی بیان کرد: مأموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن مقدار ۲۰۰۰ لیتر سوخت از نوع گازوئیل که فاقد هرگونه مجوز حمل بود، کشف کردند.

بنابراعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، فرمانده انتظامی بوئین‌زهرا با اشاره به توقیف خودرو خاطرنشان کرد: راننده متخلف پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی تاکستان نیز اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی تاکستان حین کنترل خودروهای عبوری در جاده «اسفرورین» یک دستگاه کامیون «ایسوزو» را متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۵ هزار لیتر گازوئیل خارج از شبکه عرضه سوخت کشف کردند که کارشناسان ارزش تقریبی سوخت کشف شده را بیش از ۷۰ میلیون ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: خودروی حامل سوخت توقیف و یک نفر متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو