درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در آب‌های خلیج‌فارس


درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در آب‌های خلیج‌فارس

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف بیش از 600 کیلوگرم مواد مخدر در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ طی عملیات هدفمند در آب‌های استان بوشهر خبر داد.

سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد در تشریح جزئیات این عملیات گفت: مرزبانان پایگاه دریابانی بوشهر و گناوه در راستای مقابله با ورود مواد مخدر از دریا به کشور، اقدامات گسترده اطلاعاتی را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: دریابانان موفق شدند یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر که از چابهار به سمت حوزه دریایی بوشهر در حال حرکت بوده را شناسایی کنند.

سردار رضایی‌نژاد بیان کرد: چندین تیم پوششی و عملیاتی، پس از شناسایی مسیرهای تردد قاچاقچیان با اجرای کمین هدفمند و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان بوشهر، قاچاقچیان را در رسیدن به اهداف شوم خود که از یک ماه قبل برنامه‌ریزی شده بود ناکام گذاشتند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: قاچاقچیان که توان مقابله با مرزداران را نداشتند پس از ساعتی درگیری مسلحانه، تسلیم و مأموران در این عملیات موفق شدند ضمن دستگیری ۶ قاچاقچی و توقیف یک فروند شناور، ۶۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

به گزارش روابط عمومی مرزبانی استان بوشهر، وی مرزهای کشور را برای قاچاقچیان و سودجویان ناامن دانست و خاطرنشان کرد: مرزبانان استان با حضور شبانه‌روزی در مرزها، با هر گونه پدیده قاچاق برخورد خواهند کرد و قاچاقچیان بدانند که سدی محکم به نام مرزبانان در مقابل آنها ایستادگی می کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403