حجاب پزشکی یکبار مصرف در انگلستان!! عکس


حجاب پزشکی یکبار مصرف در انگلستان!! عکس

در انگلیس برای راحت بودن پزشکان زن مسلمان برای حفظ حجاب خود, از حجاب یکبار مصرف استفاده می شود

در انگلیس برای راحت بودن پزشکان زن مسلمان برای حفظ حجاب خود, از حجاب یکبار مصرف استفاده می شود

حجاب یکبار مصرف برای پزشکان

در یک روش بی‌سابقه، بیمارستان ترست انگلستان، حجاب پزشکی استریل را به پزشکان زن و کارمندان پزشک مسلمان در این‌ بیمارستان هدیه ‌کرد و به آن‌ها اجازه داد پس از استفاده، این حجاب را دور بیندازند تا از انتقال میکروب به بیماران جلوگیری شود.

به نقل از وب‌سایت «میرور»، پزشک تازه‌کار «فرح روزلان» هنگامی که در بیمارستان «رویال دِربی» در حال آموزش بود، ایده جالبی به ذهنش رسید. بعد از ساعت‌های سخت از تعامل با بیماران در بخش‌های مختلف بیمارستان، فرح از بیماری‌هایی که ممکن بود منتقل شود ابراز نگرانی کرد، به همین دلیل او به فکر یک نوآوری افتاد تا از بروز هرگونه عفونت جلوگیری کند. او حجاب یک ‌بار مصرف استریل را پیشنهاد کرد، تا بین احترام به دین و توانایی انجام کار تعادل برقرار کند.

او می‌گوید: من تمام روز از حجابی استفاده می‌کردم که به ‌وضوح کامل و بی نقص نبود. من با برداشتن حجاب احساس راحتی نمی‌کردم و از سوی دیگر به دلیل ضرورت کنترل عفونت گمان می‌کردم وظیفه خود را به درستی انجام نمی‌دهم؛ بنابراین مجبور شدم به خاطر دینم و شوق حضور در اتاق عمل، دنبال راه‌حل باشم.

او می‌گوید اکنون من بسیار خوشحالم، زیرا چشم انداز من به حقیقت پیوسته است و این حجاب اکنون در دسترس همه کارمندان پزشک زن است. من واقعاً خوشحالم و مشتاقانه منتظرم ببینم آیا می‌توانم این ایده را در سطح ملی تعمیم دهم یا خیر!


حجاب پزشکی یکبار مصرف
حجاب پزشکی یکبار مصرف در انگلستان!! عکس



گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: tabnakbato.ir


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک