ساخت المان‌های شهری با وسایل دور ریختنی


ساخت المان‌های شهری با وسایل دور ریختنی

سرپرست امور ماشین‌آلات شهرداری بیرجند گفت: در کارگاه زیباسازی شهرداری، با وسایل دورریختی، المان‌ها و وسایل شهری در راستای زیباسازی شهرساخته می‌شود.

حسن امیرآبادیزاده، امروز سه‌شنبه 10 دی، اظهار کرد: با هدف صرفه‌جویی اقتصادی و مدیریت هزینه با شناسایی نیروهای توانمند مجموعه موتوری، کارگاه زیباسازی شهرداری با فعالیت شش نفر نیروی ماهر در حال کار است.

وی با بیان اینکه این کارگاه به متراژ 300 متر مربع و با ضایعات و وسایل موجود ساخته شده است، افزود: هزینه ساخت کارگاه معادل 400 میلیون تومان است که سوله آن ظرف مدت دو ماه ساخته شده است.

به گزارش ایسنا، سرپرست امور ماشین‌آلات شهرداری بیرجند یادآور شد: در این کارگاه با مصالح دور ریختنی موجود، پروفیل و آهن‌آلات بلااستفاده اقدامات بسیار زیادی در راستای صرفه‌جویی اقتصادی انجام می‌شود.

امیرآبادی‌زاده از ساخت نیمکت، وسایل بازی کودکان، صندلی، سطل زباله، بیلبورد، جوشکاری‌های سطح شهر، تابلوهای جهت نما و راهنمای مسیر در سطح شهر و... در این کارگاه خبر داد.

وی یادآور شد: همچنین المان‌های شهری و باکس گل نیز برای زیباسازی نوروزی شهر در کارگاه زیباسازی شهرداری و با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ساخته می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه