ذوب‌آهن، نفت مسجدسلیمان و مس کرمان محکوم شدند


ذوب‌آهن، نفت مسجدسلیمان و مس کرمان محکوم شدند

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال، باشگاه‌های ذوب‌آهن اصفهان، نفت مسجدسلیمان و مس کرمان را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت بازیکنان، آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده‌های مطروحه در این کمیته نسبت به برخی باشگاه‌ها، به شرح زیر اعلام کرد:

* با توجه به شکایت جلال هاشمی از باشگاه ذوب‌آهن اصفهان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 42 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 915 هزار و 600 ریال بابت هزینه دادرسی محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت، دعوای خواهان را نسبت به مبلغ 10 میلیون ریال قابل رسیدگی نمی‌داند. (این رای قطعی است)

* براساس رأی صادر شده در پرونده شکایت مسعود حق‌جو از باشگاه بادران تهران ، این باشگاه به پرداخت مبلغ 820 میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت 17 میلیون و 876 هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

* در پی شکایت یوسف وکیا از باشگاه نفت مسجدسلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 750 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 35 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت مبلغ 350 میلیون ریال از دعوای خواهان را رد کرد.

* در پرونده شکایت میلاد ابطحی از باشگاه مس کرمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 608 میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ 12 میلیون و 160 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت، مابقی مبلغ مورد درخواست را با توجه به عدم استحقاق خواهان رد کرد.

* با توجه به شکایت محمدرضا نجفی از باشگاه ایرانجوان بوشهر، این باشگاه محکوم به پرداخت مبلغ 315 میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام مبلغ 6 میلیون و 867 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان شد.

آرای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)