وجود پرستار باید مثل لباسش سفید باشد


وجود پرستار باید مثل لباسش سفید باشد

معاون بهداشت و درمان سپاه صاحب الامر(عج) قزوین بیان کرد: پرستاری حرفه ایست انسانی اسلامی و مقدس و ارزشمند و پرستار باید با رضایت کامل خدماتی کیفی ارائه دهد و وجود پرستار باید مانند لباسش سفید باشد.

به گزارش برنا از قزوین،دکتر حبیب الله سیاهکالی مرادی معاون بهداشت و درمان سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در نشست خبری و مطبوعاتی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستارگفت: هدف ما این است که مراجعه کنندگان نهایت رضایتمندی را از خدمات درمانگاه پاکروان و مجتمع درمانگاهی امام خمینی (ره)سپاه داشته باشند.

وی افزود:در سال گذشته ۴۳۰۰۱۹ نفر مراجعه کننده داشته ایم که با نظرسنجی انجام شده رضایت ۹۰ درصدی را از خدمات داشته اند.

دکتر سیاهکالی اظهارکرد:در سال گذشته حدود ۶ میلیارد ریال تخفیف برای اقشار مختلف جامعه در نظر گرفته شده که این علاوه بر ارزان بودن خدمات نسبت به سایر مراکز درمانی می باشد.

این مسئول تصریح کرد: معاون بهداشت و درمان سپاه استان قزوین متذکر شد: در ۹ ماه گذشته امسال،علاوه بر خدمات ارائه شده در استان،۵۵۰ میلیارد ریال جهت پشتییبانی از مراسمات اربعین و راهیان نور و اردوهای جهادی هزینه شده است.

معاون بهداشت و درمان سپاه صاحب الامر قزوین از احداث بزرگترین مجتمع درمانگاهی در کشور خبرداد که این مجتمع در منطقه محروم شهر قزوین در مساحتی بالغ بر ۴۰۰۰ متر و با هزینه ۹۰میلیار ریال، که تاکنون ۹۰ درصد بنا پیشرفت داشته است.و انشالله تا سوم خرداد سال آینده خدمات تجهیز آن هم به پایان خواهد رسید.

سیاهکالی تاکید کرد: هدف اصلی از احداث درمانگاه در منطقه محروم، در دسترس بودن امکانات برای قشر ضعیف جامعه و برخورداری آنها از بهترین خدمات درمانی با کمترین هزینه است.

ایشان افزود: علی رغم اینکه تاکنون بالغ بر ۱۲۰ پزشک متخصص و جراحهای عمومی و خصوصی و بالغ بر ۷۲ نفر کادر پرستاری و بهداری و زیرگروه پزشکی با ما همکاری می کنند .اما بدلیل اختلاف طبقاتی تعرفه های دولتی و خصوصی بسیاری از پزشکان درخواست همکاری را نمی پذیرند. و کمبود اصلی ما در این عرصه سونوگرافیست خانم است که تاکنون پزشکی همکاری در این عرصه را نپذیرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا