18 باند قاچاق مواد مخدر در جنوب کرمان منهدم شد


18 باند قاچاق مواد مخدر در جنوب کرمان منهدم شد

جیرفت - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب جیرفت از انهدام 18 باند قاچاق مواد مخدر در شهرهای جنوبی استان کرمان خبر داد و گفت: سرباندهای اصلی این باندها نیز شناسایی و دستگیر شدند.

حسین سلامی روز سه شنبه با بیان اینکه استان کرمان خط مقدم مبارزه با مواد مخدر کشور است، افزود: افراد دستگیر شده غیر بومی هستند و بررسی‌ها نشان می‌دهد قاچاقچیان با استفاده از پهنای جغرافیایی استان کرمان قصد انتقال محموله‌های کلان مواد مخدر را از مرزهای شرقی کشور به استان‌های مرکزی دارند.

وی ادامه داد: در این رابطه بیش از ۱۵ دستگاه خودروی خارجی و داخلی به همراه برخی از اموال منقول و غیرمنقول قاچاقچیان و اشرار توقیف شده است.

سلامی اظهار داشت: عزم دستگاه قضایی در برخورد با باندهای کلان مواد مخدر جدی بوده و با مجاهدت نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی مانع عبور مواد مخدر و توزیع آن در سطح کشور می‌شویم.

دادستان جیرفت با بیان اینکه برای ثمربخشی امر مبارزه با مواد مخدر باید به سراغ عاملان اصلی عرضه و توزیع مواد مخدر رفت، تصریح کرد: برای حذف قاچاق مواد مخدر، ضربه به بنیان‌های مالی و اقتصادی قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

وی همچنین به عملیات کشف مواد مخدر طی روز گذشته اشاره کرد و گفت: ماموران اداره اطلاعات به یک دستگاه خودروی پراید در حوالی دانشگاه آزاد جیرفت مشکوک شده و پس از بازرسی از این خودرو، ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

وی افزود: پس از کسب اطلاعات تکمیلی میزان ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر دیگر نیز از محل دپوی مواد مخدر واقع در یک منزل مسکونی کشف شد.

شهرستان جیرفت با ۳۱۶ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...