بیش از 131 هزار بازرسی از اصناف کرمانشاه انجام شد


بیش از 131 هزار بازرسی از اصناف کرمانشاه انجام شد

کرمانشاه- ایرنا- معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه اعلام کرد که از ابتدای سال‌جاری تاکنون حدود 131 هزار و 500 مورد بازرسی از اصناف استان انجام شده است.

«مسعود بیگلری» روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: در نتیجه این بازرسی ها، هفت هزار و ۶۹۲ متخلف شناسایی و برای صدور احکام به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

وی افزود: عمده تخلفات ثبت شده از ابتدای سال تاکنون گران‌فروشی، تقلب و کم‌فروشی، احتکار، قاچاق کالا، اختفاء و امتناع از عرضه کالا بوده اند.

معاون بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت کرمانشاه افزود: به منظور نظارت بهتر بر بازار گشت های مشترکی را به همکاری تعزیرات حکومتی، اداره اماکن نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، جهاد کشاورزی، روسای اتحادیه های صنفی و سایر مرتبطان با بازار انجام دادیم.

بیگلری افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ هزار و ۶۶۶ مورد گشت مشترک در سطح استان انجام و به واسطه آنها ۹ هزار و ۲۲۱ مورد تخلفات اقتصادی انجام شده است.

به گفته وی، از آمار تخلفات کشف شده در گشت مشترک، ۲۴۳ مورد مربوط به کشف کالای قاچاق بوده که برای آنها پرونده تخلف، تشکیل‌ شده است.

براساس اعلام اتاق اصناف در استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه، بیش از ۶۰ هزار واحد صنفی فعالیت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره فوق جذاب الهه جعفری بازیگر سریال نوروز رنگی بیرون سریال + بیوگرافی و عکس های زیبا